Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

TTH vinterdress

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-11, 19:21   #1
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

TTH vinterdress

Jeg kjøpte TTH vinterdress til poden igår. En pent brukt fra ifjor eller året før. Husker ikke. Men ser den ligger i nettbutikkene i samme farge i år iallefall. Har kun hatt babydressen før, så er ukjent med merket. Søkte litt her inne isted og ser at mange har kjøpt den i år. I Google kom jeg over vinterdresstesten og der slaktes den for rivestyrke og vanntetthet? Står vel 8000mm vannsøyle på den? Må bare spørre, er erfaringen annerledes enn testen, siden så mange er fornøyd? Eller vil jeg få en søkk våt gutt hver dag? Har en ny reflexdress liggende, men den er i str 92, som jeg er redd blir for kort i løpet av vinteren, men får kanskje håpe at den passer en god stund fremover da...

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 19:23   #2
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: TTH vinterdress

Jeg tror det må være testen det er noe galt med, evt. at de har fått tilsendt et defekt testeksemplar. I fjor var det ReimaTec som fikk samme skjebne, og der var forklaringen at testlaben fikk tilsendt et prototypeeksemplar som manglet membran.

Mitt inntrykk er i hvertfall at svært mange er fornøyde med vanntetthet, slitestyrke og pusteevne hos TTH-dressene.

Gammel 28-10-11, 19:23   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min erfaring er at de holder bra.

Gammel 28-10-11, 19:26   #4
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en TTH-dress som er brukt i to vintre, og som nå skal brukes den tredje. Slitestyrken er det ikke noe og si på.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 19:48   #5
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Godt å høre!

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 20:30   #6
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Femåringen min har brukt TTH i flere sesonger, og vi har vært fornøyd med både vanntetthet og slitestyrke. Gode dresser!

Gammel 28-10-11, 22:05   #7
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kun gode erfaringer med Ticketdressene, og jeg har 8 års erfaring med dem. Jeg har tenkt å kjøpe ny dress til 6-åringen i morgen. Hvis det skal vise seg at årets modell ikke er vanntett kan jeg garantere at jeg kommer til å reklamere, men jeg tror nok årets modell holder også.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 22:32   #8
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes Ticket er den beste vinterdressen av alle.

Gammel 28-10-11, 22:48   #9
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Jeg har kjøpt TTH til minstemann og har så langt vært veldig fornøyd.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 23:11   #10
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Har vært kjempefornøyd med TTH-dress. Eneste som slår den (av alle de jeg har hatt) er Reimatec +

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 13:11   #11
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ikke annet en gode erfaringer når det gjelder TTH. Har brukt de i flere år nå og en av dressene blir nå tatt i bruk for 4. året.

Gammel 29-10-11, 13:24   #12
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Ticketdressene er bra.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 20:28   #13
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Tror vi har brukt 4 TTH dresser, har ingenting å klage på. De er brukt til rompe aking. De får etterhvert vått hjerte i rumpa, da impregnerer jeg de i maskin, det har vært en gang pr dress og sesong. Dressene er enkle for barnet å ta på selv, er det derfor de i barnehagen liker de så godt? .

Gammel 29-10-11, 20:44   #14
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

TTH dressene vi har hatt er de eneste som har vært helt tørre etter timer ute i våt snø. Min erfaring er at det er den mest slitesterke og vanntette dressen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:50.