Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Strømpebukser til mor

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-11, 12:45   #1
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Strømpebukser til mor

Høsten kommer snikende innover oss og bena trenger strømpebukse under kjolene. Jeg har de siste årene hatt litt ymse utvalg i strømpebuker, de jeg har vært mest fornøyd med er Pierre Robert, men jeg tenker ofte at det burde da kunne være bedre enn dette.

Har du noen gode tips? Hvor kjøper jeg strømpebukser?

Gammel 28-09-11, 13:00   #2
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strømpebukser til mor

Jeg har vel ikke så mye i denne tråden å gjøre, da, siden jeg er storfornøyd med PR. Ull og nylon. Kjøper litt når det er 40 % på diverse butikker utover høsten.

Gammel 28-09-11, 14:07   #3
Tyr1900
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Oslo
Tyr1900 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Du kan prøve CD strømper, veldig fornøyd med kvaliteten deres og PRISENE. Finnes bare på nett cdlongs.no De har stor fargeutvalg og mange forskjellige strømper.
Lykke til!

Tyr1900 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 14:11   #4
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ah, kan eg slenge på eit spørsmål? Eg er så på jakt etter strømpiser som er lave i livet. Føler alle eg kjøper når til oppunder puppane. Der vil eg ikkje ha linninga.

Gammel 28-09-11, 14:13   #5
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Abbonerer siden jeg går mye med kjoler.

Gammel 28-09-11, 14:19   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg finner masse helt OK greier på de vanlige butikkjedene: Lindex, HM, Cubus. Det skal sies at jeg kanskje legger mer vekt på godt utvalg i farger enn kvalitet, da.

Gammel 28-09-11, 14:20   #7
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oroblu og Wolford har veldig gode strømpebukser. Og Spanx, de som går helt opp til bh-en og holder inn og glatter evt. valker pent ut - veldig fint under kjole og skjørt.

Pierre Robert har jeg også endel av, men syns de blir fort stygge. For ikke å snakke om Lindex, der har jeg kjøpt noen som har spjæret totalt i skrittet etter to timers bruk. (Og nei, de var ikke for små).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 14:23   #8
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tyr1900, her.

Du kan prøve CD strømper, veldig fornøyd med kvaliteten deres og PRISENE. Finnes bare på nett cdlongs.no De har stor fargeutvalg og mange forskjellige strømper.
Lykke til!

Er det bare meg som blir litt skeptisk når dette er innlegg nr. 1?

Gammel 28-09-11, 14:24   #9
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

De dårligste ullstrømpebuksene jeg har hatt, er de fra Oroblu. :bidrar:

(foretrekker Cubus akkurat der, og har hørt gode ting om H&M, av alle plasser).

Og så synes jeg det er uhøflig å forsøke seg på spamming i sitt aller første innlegg i et forum.

Gammel 28-09-11, 14:24   #10
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Værdama, her.

Er det bare meg som blir litt skeptisk når dette er innlegg nr. 1?

Lukter selger lang vei.

Gammel 28-09-11, 14:31   #11
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

La oss bare si at alle strøpisspm kan få bo i denne tråden.

Lindex sine liker jeg ikke. HM sine syns jeg fort blir stygge i vask. Cubus har jeg faktisk ikke prøvd. Jeg har vært kjoledame i mange år, altså. Jeg syns bare jeg bruker for mye penger på strømpebukser.

Gammel 28-09-11, 14:32   #12
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må presisere at jeg har ikke prøvd Oroblu i ull. Jeg tenker på de tette matte mikrofiber i forskjellige varianter.

Pierre Robert i ull har jeg dårlig erfaring med. De er for "løse" og gjennomsiktige, og får fort hull og løse tråder, pluss at de blir slappe i knærne.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 14:35   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

La oss bare si at alle strøpisspm kan få bo i denne tråden.

Lindex sine liker jeg ikke. HM sine syns jeg fort blir stygge i vask. Cubus har jeg faktisk ikke prøvd. Jeg har vært kjoledame i mange år, altså. Jeg syns bare jeg bruker for mye penger på strømpebukser.

Men det er kjempestore interne forskjeller mellom strømpebukser innen en og samme kjede, altså! Jeg har noen i tynn bomull fra HM samt noen i tykkere bomull som jeg elsker, og som har holdt seg fine veldig lenge. Andre igjen kan revne på tærne og i skrittet etter første gangs bruk.

Gammel 28-09-11, 14:37   #14
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Pierre Robert sine i ull har holdt seg kjempebra hos meg. Trikset er å mishandle dem. Vask på 40 grader, og tørk i tørketrommelen. De tover ikke, og holder fasongen supert

Gammel 28-09-11, 14:53   #15
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Har noen erfaring med Falke? Har sett det på kjøpesenterene i Danmark.

Jeg har noen gode fra SiSi. De er vanskelig å finne i butikk, må på god gammel dameundertøy butikk, og da er sortimentet deretter.

Gammel 28-09-11, 16:23   #16
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøper strømpiser stort sett på HM, Lindex og Cubus. Indiska sine har jeg ikke prøvd og PR sine syns jeg nupper.
Wolford og Oroblu er suverene, men dyre.

Gammel 28-09-11, 16:24   #17
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

MP sine syns jeg og er bra, men de må ikek kjøpes for stiore, de siger de veeelig i rompa.

Gammel 28-09-11, 17:57   #18
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

En sånn tråd hadde jeg tenkt å starte også.
Jeg bruker stort sett tights og kjole, men har planer om å få kjøpt meg noen flere strømpebukser. Har pierre robert, er i bruk for andre gang og jeg ser at denne blir fort stygg.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 18:17   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg handler mest på Lindex.
Her har de godt utvalg både i farger og typer synes jeg

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 18:19   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes kvaliteten til PR er litt dårlig, men det er meg.
Jeg har også funnet noen ok i ull på SparKjøp mener jeg å huske.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:57.