Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kodene hos Ellos

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-11, 20:22   #1
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kodene hos Ellos

Jeg har lyst på noen Esprit kjoler. Nå selges de her i Oslo også, men ettersom Ellos alltid har en eller en annen kode der man kan trekke fra en prosent av summen, tenkte jeg det var greit å bestille der.

Men nå ser jeg at koden jeg skal legge inn, ikke gjelder for plagg fra Esprit. Gjelder dette alle koder fra Ellos, eller kommer det av og til koder som gjelder alle plagg?

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 20:24   #2
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kodene hos Ellos

Det kommer koder som gjelder alle plagg også. Jeg blir kodebombardert flere ganger i uka.

Gammel 29-09-11, 20:31   #3
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kodebombardert pr. mail eller?

Gammel 29-09-11, 20:34   #4
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg mener jeg akkurat fikk en kode som også gjelder merkeklærne. Kan sjekke papirkurven.....

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 20:34   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir postkasse-bombandert en gang i uka ca.

Gammel 29-09-11, 20:35   #6
Skytte

Skytte sin avatar

Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Fant den. Gir deg den på en prikk Vet ikke om den funker for alle kunder eller hvordan det er...

Gammel 29-09-11, 21:01   #7
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Takk Skytte, det virker som den bare virker for deg for jeg får opp at koden ikke eksisterer. Men ettersom Ellos tydeligvis sender ut koder i fleng, kan jeg fint vente en uke jeg altså.

Gammel 29-09-11, 21:10   #8
Skytte

Skytte sin avatar

Standard

Tror jeg fikk den i begynnelsen av uka. Men dersom du er registrert på nettet hos ellos, så ligger kanskje koden det? Pleier å ligge masse tilbud på Mine Sider.

Gammel 29-09-11, 21:15   #9
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bekreftar at Ellos nettopp sendte ut ein kode som gjeld alle merker. 40% rabatt. Gjeld til 10. oktober.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 21:16   #10
Skytte

Skytte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Tror jeg fikk den i begynnelsen av uka. Men dersom du er registrert på nettet hos ellos, så ligger kanskje koden det? Pleier å ligge masse tilbud på Mine Sider.

Sjekket nå og koden ligger på Min Side hos Ellos på meg i allefall. Verdt å sjekke.

Gammel 29-09-11, 21:27   #11
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Jeg mener jeg akkurat fikk en kode som også gjelder merkeklærne. Kan sjekke papirkurven.....

jeg kasta akurat den som kom her om dagen som gjaldt esprint,levis osv

Jeg får nesten aldri opp koder som funker på minside på ellos

Gammel 29-09-11, 21:30   #12
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Jeg registrerte meg som kunde idag og det ligger ingenting på min side der enda.
Og jeg får bare opp feil kode på den jeg fikk fra Skytte. Mulig det er en feil fra Ellos sin side da, eller at det er personlige koder. Mulig det også.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.