Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

El Naturalista Iggdrasil

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-11, 10:26   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

El Naturalista Iggdrasil

Er disse gode å gå i - funker dem som vintersk
Prøvde dem i går, og de var så fine på. Men jeg ble usikker på om de er varme nok for vinteren?

Disse er også fine, men mannen syns de var grusomme...

Vad tycks?

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 10:29   #2
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: El Naturalista Iggdrasil

Jeg har flere par EL, med slik såle som over, og de er kjempegode å gå i.

Men har ikke prøvd noen av dem over, selv om de øverste nok kan finne veien hit

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 10:31   #3
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

De var utrolig fine på, Maxine. Men så er jeg usikker siden det ikke er fôr i dem, de var knalltøffe på foten!
Prøvde dem i byen, men så tenkte jeg at jeg skulle kjøpe dem på St.torget etterpå og der hadde de dem ikke.

Gammel 18-09-11, 10:36   #4
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Iggdrasil-sålen er kjempegod, og de støvlettene jeg har som er ganske tilsvarende fungerer når det er mild vinter. Ikke når det er mange minusgrader og man skal være ute en stund.

Gammel 18-09-11, 10:42   #5
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Iggdrasil-sålen er kjempegod, og de støvlettene jeg har som er ganske tilsvarende fungerer når det er mild vinter. Ikke når det er mange minusgrader og man skal være ute en stund.

Jeg har de øverste. De funker fin-fint til og fra jobb, og kjappe turer ut. Men for lengre opphold i skikkelig vintervær blir det fort kaldt.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 14:18   #6
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Enig med Katta og Beckett om de øverste Yggdrasill. Jeg har hatt et par i en 2-3 år nå, og de er fortsatt som nye. Kjempegode å gå i, spesielt på glatt føre. Men ikke langtur-i-minus-30 nei.

Gammel 18-09-11, 15:31   #7
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Har også de øverste og de er kjempegode å gå i. Har brukt de kjempemasse to vintere på rad nå og gleder meg itl det blir høst nok til å begynne å bruke dem igjen nå

Gammel 19-09-11, 12:42   #8
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Da kjøper jeg.

Gammel 19-09-11, 12:44   #9
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sidan Yggdrasil er sjølve livets tre, må dei vel vere gode og varme og grøne og spirande?

Gammel 19-09-11, 13:08   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har de øverste. De har jeg hatt i mange år. De er fremdeles like fine, og jeg er veldig glad i dem. De er ikke foret, så som leke ut i snøen i timesvis fungerer de ikke. Men det går helt fint å gå til og fra jobb i dem (en 20 minutters gåtur).

Gammel 21-09-11, 22:35   #11
leaht
Fullverdig medlem

Medlem siden: Sep 2011
leaht er litt kulleaht er litt kul
Standard

Hvor selges disse støvlettene?

leaht er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 22:55   #12
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Jeg har kjøpt mine på Eurosko.

Gammel 21-09-11, 23:29   #13
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg har bestemt at de er i kategori, "gøy på håret" egentlig mest fordi jeg er så eitrande missunelig siden jeg bare kan drømme om å få 43/44 pailabben min oppi en :grinete:
(Ps. den øverste ville noen med 41 eller der omkring syntes hadde vært dritfin)

Gammel 22-09-11, 12:51   #14
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

era, jeg er så langt fra "gøy på håret" du kan tenke deg.

Har kjøpt dem på Skoringen og brukte dem i går, vanvittig gode å gå i.

Gammel 22-09-11, 13:33   #15
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

MISUNNELIIIIIH! her jeg går å tråkker i hærens utleverte i str44.

Gammel 28-09-11, 18:00   #16
Supernala
Superkul

Supernala sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Supernala er litt kul
Standard

Hvordan er skoene i størrelsen? Bruker til vanlig 39,5 i sko, og må somregel opp i 40. Er de store kan jeg ha 39 (de har kun str.39 på nettet )

I'm knot dumb!
Supernala er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 18:36   #17
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

MISUNNELIIIIIH! her jeg går å tråkker i hærens utleverte i str44.

Det må være bedritent å være dame med den skostørrelsen.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 19:23   #18
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Jeg har flere par EL, med slik såle som over, og de er kjempegode å gå i.

Men har ikke prøvd noen av dem over, selv om de øverste nok kan finne veien hit

Kan skrive under på alt Maxine sier.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 20:38   #19
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Supernala, her.

Hvordan er skoene i størrelsen? Bruker til vanlig 39,5 i sko, og må somregel opp i 40. Er de store kan jeg ha 39 (de har kun str.39 på nettet )

Jeg syns ikke de er store i størrelsen. Jeg er en 39 i sko og måtte ha 39. Men jeg får ikke ullsokker el. oppi i tillegg, tror jeg.

Gammel 28-09-11, 20:54   #20
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De er vanlige i størrelsene, jeg bruker 36 og har de øverste i det.

*pluss noen par til, elnaturalistalover*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:28.