|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Tegning/Form/Farge-kursFrøkna har gått på kreativskole i over ett år, som fritidsaktivitet.
![]() |
#2 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tegning/Form/Farge-kurs12 år er vel gammelt nok til å ta et "ordentlig" kurs. Finnes sikkert en kunstner hun kan gå hos.
![]() |
#3 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Tegning/Form/Farge-kurs
Forslag og erfaringer tas i mot med takk
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tegning/Form/Farge-kursJeg har hørt mye bra om en kunstskole i nærheten av der jeg bor, det er i Akershus, men det blir kanskje litt langt unna deg tror jeg. Jeg kjenner en som jobber der, hun er hvertfall veldig flink. Jeg sender prikk med navn på skolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Tegning/Form/Farge-kurs
Jeg ringte dit, men det var primært for godt voksne. Men fyren jeg snakket med var veldig positiv til å evt. se på kurs for ungdom fra etter jul, så han skulle holde meg oppdatert! Tusen takk for tips!
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tegning/Form/Farge-kursJeg gikk på flere akvarellkurs i regi av Folkeuniversitet og Friundervisningen da jeg var rundt 13-14 år. Meg og alle de godt voksne.. men det var veldig koselig og jeg lærte utrolig mye.
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tegning/Form/Farge-kursAsker er kanskje litt langt unna, men hun kjenner kanskje noen andre som er nærmere. http://www.mariaflyfly.no/ Har kurs på skoler i Asker og Bærum i tillegg til egne kurs og barna er strålende fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|