Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Røffe og varme støvletter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-10, 14:31   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Røffe og varme støvletter?

Frust!

Jeg fryser bestandig og trenger varme støvletter til vinteren. Dessuten skal de måtte kunne brukes til skjørt og kjoler, men ikke være for pyntet. Hverken ryggen min eller jeg takler høye hæler og jeg må være litt røff for å trives. Jeg finner ingen som kan passe, kanskje med unntak av Naturalista-støvlettene, men de er jo så dyyy-hyyyre!

Inspirasjon?

Gammel 01-10-10, 14:33   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røffe og varme støvletter?

Dr.Martens.

Men de er også dyre da. Og vet ikke om de lange finnes med fôr.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 14:33   #3
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg la inn bilde av noen støvletter fra Tamaris, i en annen tråd om varme støvletter. De er foret med saueskinn, og er passe røffe syns jeg. Uten hel.

Kostet 1300,- mener jeg å huske.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 14:33   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men jeg synes jeg så en del på Skoringen altså. Fra Gabor blant annet.

Gammel 01-10-10, 14:35   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Disse fra Tamaris koster 999 kr:

Disse 1099 kr (også Tamaris)

Gammel 01-10-10, 14:36   #6
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Her er link til den andre tråden.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 14:38   #7
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg orker ikke semsket. Her er det stort sett bare slaps på vinterstid og da blir de fort stygge. Dr. Martins liker jeg godt, men de er vel ikke foret noen av dem?

Gammel 01-10-10, 14:40   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg orker ikke semsket. Her er det stort sett bare slaps på vinterstid og da blir de fort stygge. Dr. Martins liker jeg godt, men de er vel ikke foret noen av dem?

Det var noen foret her på butikken på Stjørdal iallefall. Men det var ikke de som er helt høye. De halvhøye var med fôr.

Gammel 01-10-10, 14:43   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Ellers ville jeg ha satset på disse i svart.

Gammel 01-10-10, 14:45   #10
Lillebill
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
Lillebill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Så noen utrolig lekre brune Dr. Martens i dag med saueskinnsfor på Sandvika storsenter. De var halvhøye.

Gammel 01-10-10, 14:46   #11
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Ellers ville jeg ha satset på disse i svart.

Jeg kjøpte disse i brunt i går, men de er litt voldsomme til kjoler og skjørt føler jeg. Altså greit til og fra i en kuldesituasjon, men ikke som en del av et skjørteantrekk.

Men ellers så liker jeg dem veldig godt, nesten så jeg gleder meg til sprengkulda!

Gammel 01-10-10, 14:48   #12
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Jeg kan gå med de der til skjørt. Jeg går ikke med kjoler og slikt hvis jeg føler meg for pynta, derfor passer det fint å røffe det til med grove støvletter.

Gammel 01-10-10, 20:54   #13
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Lobber reddet mine frysetær i vinter, sånn hvis man trives med den litt klumpete kvasihusflidstilen. For min del var jeg avhengig av å også han noe bittelitt mer elegant fottøy tilgjengelig i tillegg.

Sist redigert av Kaija : 25-09-11 kl 17:35.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 20:56   #14
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte disse Merrell-støvlettene for de kaldeste vinterdagene. De er vanntette også. Er vel på jakt etter et par som er høyere også i tillegg.

Gammel 01-10-10, 21:08   #15
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg kjøpte disse i brunt i går, men de er litt voldsomme til kjoler og skjørt føler jeg. Altså greit til og fra i en kuldesituasjon, men ikke som en del av et skjørteantrekk.

Men ellers så liker jeg dem veldig godt, nesten så jeg gleder meg til sprengkulda!

Jeg gikk med mine til kjole og skjørt og hele greia i fjor vinter. Riktig så fin var jeg. Og varm.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 23:44   #16
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg har slitt veldig med å finne fine litt høye brune vinterstøvletter i år. Returnerte 2 par til LilleVinkel og endte opp med å bestille noen fra England (Kurt Geiger):

Gammel 02-10-10, 14:33   #17
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg kjøpte disse Merrell-støvlettene for de kaldeste vinterdagene. De er vanntette også. Er vel på jakt etter et par som er høyere også i tillegg.

Ja, disse skulle jeg også foreslå! De er på tilbud hos Lillevinkel nå.

Ellers er Danske Andeføtter veldig fine, og litt røffe. Og litt DocMartens-aktige. De fantes i alle fall høye med fôr i fjor. Har sett dem halvhøye med fôr i år, bl.a. hos eurosko.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 15:12   #18
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Eg og har desse og dei er supergode. Vanntette er eit stort pluss.

Gammel 02-10-10, 15:31   #19
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg planlegger å kjøpe meg Sorel Joan of Arctic, egentlig:

Men så så jeg bilde av Cate the Great :

Også prøvde jeg disse Merrell-skoene i butikken i dag, og de var fantastiske på:

Så nå vet jeg ikke hva jeg skal velge.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 15:37   #20
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Fine og billige:
(klikk på bildet for å komme til nettbutikk)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34.