Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Valg 2011 - En meningsmåling

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Se resultatene: Partier
Arbeiderpartiet 110 34,92%
Fremskrittspartiet 2 0,63%
Høyre 69 21,90%
Kristelig Folkeparti 7 2,22%
Kystpartiet 0 0%
Norges Kommunistiske Parti 0 0%
Det Liberale Folkepartiet 0 0%
Byluftlisten 1 0,32%
Senterpartiet 7 2,22%
Sosialistisk Venstreparti 40 12,70%
Venstre 59 18,73%
Demokratene 0 0%
Miljøpartiet De Grønne 6 1,90%
Pensjonsitpartiet 0 0%
Rødt 8 2,54%
Radikale Sosialister 0 0%
Samefolkets Parti 0 0%
Solidaritetslista 0 0%
Stemmer ikke 1 0,32%
Vet ikke 5 1,59%
Deltakere: 315. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-11, 22:39   #1
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Valg 2011 - En meningsmåling

Vi må vel ha en meningsmåling nå som vi nærmer oss kommunevalget?

*pollen er selvfølgelig hemmelig*

Gammel 08-09-11, 22:44   #2
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valg 2011 - En meningsmåling

Jeg fikk ikke med meg absolutt alle partier som står rundt lokalt, men håper likevel jeg har fått med meg de viktigste.

Gammel 08-09-11, 22:44   #3
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det heter ikke Rød Valgallianse, partiet heter nå Rødt.

Gammel 08-09-11, 22:45   #4
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Det heter ikke Rød Valgallianse, partiet heter nå Rødt.

Klarer du å rette opp det i pollen? *jeg får ikke rettet*
Kan erstattes med Verdipolitisk Parti da kanskje?

Gammel 08-09-11, 22:58   #5
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Venstre her.

Gammel 08-09-11, 23:01   #6
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg heller litt mot byluftlista.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 23:02   #7
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Jeg vet ikke ennå! :stresser i oppspurten:

Jeg har fått lest endel igjennom ungenes lekser denne uken, så nå er alle partiprogrammer for kommunen pløyd ihvertfall, så jeg tror jeg har gjort meg opp en mening.

Gammel 08-09-11, 23:03   #8
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg stemte forskjellige parti til kommune- og fylkestingsvalget i år, men har huket av på det jeg stemte i kommunevalget.

Gammel 08-09-11, 23:06   #9
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Jeg vet heller ikke hva jeg skal stemme. Men må vel innrømme at jeg ikke helt har satt meg inn i det heller

Gammel 08-09-11, 23:42   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lander vel på Arbeiderpartiet i år som i alle andre lokalvalg før.

Gammel 08-09-11, 23:44   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå fikk jeg en "oj, er det fylkesvalg også"-opplevelse her. Men det er det vel. Jeg bare aner ikke hva som er sakene der. Uansett, jeg har landet på arbeiderpartiet. Jeg liker folka der bedre og jeg er mer sosialdemokrat enn høyrevelger, i tillegg til at man ikke kan risikere samarbeid med FRP. Sakmessig er jeg ikke så uenig med høyre heller.

Gammel 09-09-11, 01:01   #12
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes det er fryktelig vanskelig å stemme i Oslo. Hva velger man mellom to onder liksom Gjerne Venstre men de støtter jo, desverre, FrP i byråd og utgår dermed. Komboen Riber Mohn og Gerhardsen er helt uspiselige så det er heller ikke aktuelt.

Så etter mange runder med meg selv har jeg vel kommet frem til at jeg antakeligvis kommer til å stemme MDG i dette lokalvalget. Og det føles faktisk ganske så ok å være med og støtte opp om oppslutning rundt et ekte grønt parti her til lands også. Særlig nå som MDG i Oslo har bekreftet at de helt og holdent utelukker et samarbeid med Frp. Så er det jo en del folk der som har jobbet ganske så aktivt med å overbevise meg om at de er verdt å stemme på også

Sist redigert av Lisa : 09-09-11 kl 01:18.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 07:28   #13
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lokalt stemmer jeg Arbeiderpartiet, ellers SV.

Gammel 09-09-11, 07:46   #14
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høyre.

Gammel 09-09-11, 08:11   #15
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Ap.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 08:23   #16
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vingler fremdeles. Men jeg er ganske sikker på at jeg lander på Høyre denne gangen, egentlig.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 08:25   #17
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Ap, som alltid.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 08:58   #18
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

stemmer vanligvis SV eller AP, men vurderer Rødt i lokalvalget. Har ikke bestemt meg helt enda.

Gammel 09-09-11, 09:04   #19
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Arbeiderpartiet, yess I am.

Fylkestingssakene er bl.a. videregående skoler (yrkesfag og frafall/ dropouts er viktige tema), kollektivtrafikk - buss, taxi, fylkeskommunale veier (dvs dem som krysser kommunegrenser), tannhelsetjenesten for skoler og eldre i institusjon, kultur (museer, fylkesbibliotek, den kulturelle skolesekken osv), regionale og næringsspørsmål (kan variere, typ bedriftsutvikling, flyplass, legge til rette for etablerere, men også friluftsinteresser som landbruksområder, fuglereservater og annen fredet natur, strandsoneproblematikk. De har også saker innen mijlø og folkehelse. Viktig å stemme ved fylkestingsvalget også!

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 09:23   #20
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Her har vi et uavhengig parti som jeg tror jeg skal stemme på. Hvis ikke blir det Ap.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:21.