|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Beste vogn nå?Jeg har fått det ærefulle oppdrag å veillede min beste venninne i vognjungelen, men jeg er jo ikke helt oppdatert lenger!
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Beste vogn nå?T2H er poser, ikke vogner?
![]() |
![]() |
#4 |
Borte
|
![]() Sv: Beste vogn nå?MB/OTH med bag er håpløs syns jeg. Bagen er for liten og vogna blir for ustabil så fort man beveger seg utenfor asfalten. Jeg syns den var så lite støtsikker og ristete også i forhold til min gamle briovogn med god demping.
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Beste vogn nå?Det er jo evigheter siden jeg var inne i dette. Men hvis hun bor rimelig urbant så var jeg ekstremt glad i buggisen min. Stor bag som var veldig grei å bære.
![]() |
![]() |
#6 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste vogn nå?Jeg er veldig spent på den nye Easywalker June som kommer nå i løpet av høsten. Rykte går på at den er utsatt til desember men din venninne vil jo få den tidsnok uansett. Den skal jo i teorien være "perfekt". |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Beste vogn nå?Vanskelig.. Det kommer jo an på hvilke kriterier man har da.
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Beste vogn nå?Halvurbant. Jeg tror hun er skeptisk til de små hjulene på Buggis.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Beste vogn nå?Jeg har tfk facelift, er kjempefornøyd. Kjøp for all del fra Tyskland og spa litt penger. Jeg syns bagen er liten, men min erfaring er fra simo på nittitallet, ergo gjelds den ikke. |
![]() |
![]() |
#10 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Beste vogn nå?
Vi bor veldig uurbant. Buggis fungerer oppsiktsvekkende bra på grus og skogssti. Vi triller på sånt daglig. Og vendbart håndtak og store hjul foran er gull verd.
![]() |
![]() |
#11 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste vogn nå?T2H? Er ikke det Ticket 2 Heaven, et klesmerke? Er det TFK du tenker på, kanskje? Den har i såfall stor bag, ja. I tillegg finnes en bag som kan gjøres om til sportsdel etterhvert, slik at man slipper å snu ungen forover i vogna når de enda er små.
![]() |
#12 |
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste vogn nå?Simo: stor og tung men masse plass til babyen og veldig lett å trille. Vanntette tekstiler, lun kalesje og vindtrekk. Reimer for å bære bagen med seg.
![]() |
#13 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Beste vogn nå?Jeg er veldig fornøyd med Simo duo. Litt tung om man skal løfte hele vogna, men det er håndtak på bagen. Og bagen er diger. Vi brukte den til ni mnd og da var det fortsatt god plass. Stødig og gode kjøreegenskaper. Og god plass under. Perfekt når man bare har en bil og handler ukeshandel med vogn. Knis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste vogn nå?Kjempefornøyd med Brio go. Lett (på nivå med Bugaboo), stor plass under (like stor som Simo), blir liten sammenlagt, stor bag, vendbar sittedel, godt håndtak, fire hjul (svingbare med mulighet for å låse foran). |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Beste vogn nå?Da vi bodde i fjerde etasje uten heis hadde vi kombivogn med mykbag som vi brukte til å bære babyen opp og ned. Jeg synes det ble for tung å skulle bære en hardbag opp, men nå sist hadde vi Easywalker Quattro med hard bag og den klarte jeg fint å bære opp på soverommet og rundt i huset.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste vogn nå?Er storfornøyd med vår easywalker sky. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Beste vogn nå?TFK var det jeg mente, ja.
![]() |
#18 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Beste vogn nå?Vi hadde også Teutonia med mykbag og den finnes fortsatt mener jeg.
![]() |
#19 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Beste vogn nå?Jeg tror ikke jeg får mor til å kjøpe et 15,5 kgs drog hvis hun har svingt innom en MB først.
![]() |
#20 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Beste vogn nå?Easywalker Sky.
![]() |
|
|