Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Rimelig/tilbud regnvotter og ull-lue med hals

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-11, 09:44   #1
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Rimelig/tilbud regnvotter og ull-lue med hals

Holder på å skaffe meg oversikt over hva som trengs fremover høst og vinter. Tror jeg har det meste, fått kjøpt litt brukt og litt på tilbud i vår samt klart å arve litt også. De skal ikke gå i barnegagen utover kanskje åpen barnehage en dag i uka, så jeg håper og tror jeg da ikke trenger firdobbelt opp av alt. Ut å leke osv skal vi selvsagt likevel og da tenker jeg det hadde vært godt med noe på hendene som tåler litt våt sand og snø uten å bli vått på ett blunk. Har søkt litt rundt og sett at prisen gjerne er....skyhøy! Iallfall i forhold til økonomien som ikke tåler særlig mange bomkjøp. Tips? Bør være enkle å få på, sitte godt og tåle litt.

Og hva med ull-luer med hals? Noen steder med tilbud på slikt? Anbefalinger? Hadde joha sine i vinter, fornøyd, men da lå de stort sett lunt og godt i vognbaggen. Skulle kanskje heller satse på bare hals og vanlige luer?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.