|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Jeg skal si i fraDe fleste av dere har sikkert fått med dere Kristin Halvorsens Jeg skal si i fra-kampanje. Jeg syns at idéen er strålende og jeg kunne godt like den på Facebook. Men så er det Kristin Halvorsen og SV og jeg står ikke inne med mye av det som SV står for. Derfor klarer jeg ikke helt å like gruppen, i hvert fall ikke foreløpig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal si i fraJeg tenker at det er noe godt i de fleste partier, og liker de holdningene jeg liker uavhengig av parti. Jeg er forresten veldig forsiktig med å like ting på facebook, men etter 22. juli liker jeg Jens Stoltenberg. Men jeg liker ikke politikken til AP nok til at de kommer til å få min stemme.
![]() |
![]() |
#3 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal si i fraJeg har trykt lik, og kommer ikke til å stemme SV. Jeg tenker at selv FRP politikere kan komme med ting det er verdt å lytte til, og at jeg kan si meg enig med akkurat det, uten at det gjelder alt de står for.
![]() |
#5 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal si i fra
Sant
![]() |
#6 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Jeg skal si i fra
Jeg ser positivt på det. Jeg står for eksempel langt fra Høyre politisk, men syns Erna Solberg og Fabian Stang har sagt veldig mange kloke ting i det siste, og har ingen problemer med å støtte utsagn eller oppfordringer fra dem offentlig selv om jeg ikke skal stemme på partiet deres. Det samme gjelder Kristin Halvorsens oppfordring, den liker jeg, selv om jeg slett ikke er sikker på at SV får min stemme heller.
![]() |
![]() |
#7 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Jeg skal si i fraJeg har ingen problemer med å like eller støtte utsagn/meninger fra enkeltpolitikere selv om jeg ikke stemmer på partiet de er medlem av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
fri
|
![]() Sv: Jeg skal si i fraJeg har heller ingen planer om å stemme SV, men ser ikke noe problem med å like en sånn kampanje for det. Faktisk så var det en av de første tingene jeg tenkte selv etter terroren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Jeg skal si i fraJeg tenker at politikk er mye mer enn partier og partipolitikk og har ikke noe problem med å støtte politikere i deres kampanjer.
![]() |
|
|