|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() H&M sitt vintertøyLurer på å kjøpe det til eldste til skolebruk og se om det duger. Tenker da jakke og bukse, alla skallsett men foret, ensfarget. Hvordan er dette i str og duger det?
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: H&M sitt vintertøyVi hadde disse som sett nr 2 i fjor, altså det som hang på skolen og ble brukt der og på SFO. Jeg var egentlig positivt overrasket. Det ble ikke spesielt slitt og det holdt tett nok. Men de var litt korte og vide i fasongen, litt korte i ermene og i beina.
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: H&M sitt vintertøyVi har bare hatt jakkene, men til gjengjeld hatt de årlig i tre år nå - strålende fornøyd med dem. Av denne typen, som minner om POP i designet:
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 16-08-11 kl 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: H&M sitt vintertøyVi har også bare hatt jakkene og vært veldig fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: H&M sitt vintertøyEt annet godt alternativ er Kaxs fra kapphal. Flotte jakker/dresser
![]() |
#7 |
![]() Sv: H&M sitt vintertøyA: Ja, det var den jakken jeg tenkte på. Synes den lilla ser så fin ut. Eldste er lang, så hun må nok ha 134, eller? Hun har POP skalljakke i 134, kjøpt såpass stor for at hun skal kunne ha en tykk genser under til høsten. Tenkte å ha HH tech bukse til. Evt andre jakker jeg heller bør se på? POP sine er jo fine, da, men dyre. Trenger de det til skolebruk egentlig? Hun har hel reima tec + dress som kan brukes, selv om jeg ikke tror hun vil ha hel dress.
![]() |
#8 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: H&M sitt vintertøyDen lilla er veldig fin i fargen!
![]() |
#9 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: H&M sitt vintertøyHar en kaxs skallbukse her i str 134 så tror den går såpass opp.
![]() |
#10 |
maler
|
![]() Sv: H&M sitt vintertøypop synes jeg faktisk er hakket større , de er litt lengre, litt smalere og med lengre ermer i forhold til størrelsen. Dermed virker de større til mine barn som har høy gorillafaktor.
![]() |
#11 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: H&M sitt vintertøyVi har også hatt jakken, vært brukt i to år og har vært veldig fornøyd. Fine er de også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
maler
|
![]() Sv: H&M sitt vintertøyJeg kommer nok til å kjøpe dem som ekstrasett i år også, jeg synes det er greit å ha noe som "det ikke er så farlig med" når det skal henge på skolen. Må bare prøve og få verifisert en gang til at de ikke passer de fra i fjor.
![]() |
#13 |
![]() Sv: H&M sitt vintertøy
Det er det jeg også tenker.
![]() |
#14 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: H&M sitt vintertøyJeg tror kanskje 11-åringen skal få jakken til skolebruk i år, prisen er jo veldig fin.
![]() |
#15 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: H&M sitt vintertøyGutta har aldri hatt jakker fra H&M men jeg har hørt at bobledressene/Skidressene er bra nok.
![]() |
|
|