Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Grunnlaget ved kommunevalget

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-11, 23:40   #1
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Grunnlaget ved kommunevalget

Jeg har sett igjennom kandidatlistene og programmene til de største partiene i kveld. Nå har jeg bodd i kommunen i 9 år, jeg er en aktiv person i nærmiljøet, jeg har blitt kjent med mange mennesker og sitter i noen styrer og stell rundt om. Ila disse årene har jeg mao. sett hvordan kommunen drives (ihvertfall i forhold til barn og unge).

Når jeg ser kandidatlistene, for deretter å lese partiprogrammene, må jeg ærlig innrømme at jeg blir litt farget av menneskene jeg vet står på parti-listene, som jeg kjenner godt privat, og sakene de representerer. Dette slår selvfølgelig både positivt og negativt ut.

Jeg har noen "hjerte"saker; skole, utdanning, kultur og oppvekstvilkår står høyt på min liste. Og mine krav til "hjerte"saker er høye, så jeg aksepterer ditto skatter og avgifter.

Jeg finner ikke ett parti som skårer "full pott", men når man legger sammen til slutt, en herlig blanding av menneskene bak, partiprogrammet og hjertesaker, så tror jeg nok at jeg har tatt valget.

Hvordan tenker dere i kommunevalg?

Sist redigert av Fløyel : 18-08-11 kl 00:40. Årsak: Skrivefeil
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.