|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superbasinella
|
![]() MakeupbørsterHvilket merke bruker du? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Makeup børsterJeg har ganske mange børster, som jeg har samlet på meg gjennom årene, og stort sett bruker jeg ikke samme børste til flere farger samtidig. Som oftest vasker jeg dem også etter hver bruk.
![]() |
#3 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Makeup børsterJeg har prøvd mange av de dyre. Men body shop sine er perfekte for meg.
![]() |
#4 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Makeup børsterJeg liker også de fra Body shop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Trøtt
|
![]() Sv: Makeup børsterJeg har ett sett fra Chanel, det har jeg hatt i omtrent 15 år og vært superfornøyd med. Det har begynt å røyte nå, så i fjor kjøpte jeg børster fra Body Shop som jeg nå bruker. Body SHop sine børster er i en helt annen prisklasse enn Chanel, men veldig god value for money.
![]() |
#6 |
Pandemonium
![]() Sv: Makeup børsterBørsterens som sprayes på og tørkes av, er greit til bruk innimellom, for eksempel dersom man skal bruke samme kost til mørk og lys farge samtidig. Men det erstatter ikke grundig vask med shampoo/såpe og vann, og jeg har dessuten hørt at det kan tørke ut busten på børster i naturhår.
![]() |
#7 |
Trøtt
|
![]() Sv: Makeup børster
Jøss, sier du det? Jeg har som sagt brukt denne børsterensen fra MAC i mange år, og damene der anbefaler den jo opp i skyene.
![]() |
#8 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: MakeupbørsterNå bruker jeg koster fra både Chanel og Dior, mårhår. Synes Chanel gruser alle andre merker på dette området. Har aldri hatt problemer med røyting eller lukt(?). Røyting er kun ett problem jeg har hatt med kunstige koster.
![]() |
#9 |
Pandemonium
![]() Sv: MakeupbørsterDe har nok en tendens til å anbefale det de selv selger. Det er jo mer eller mindre ren alkohol (i en eller annen form, ofte brukes jo også heptan fra apoteket til samme formål), så det er lett å tenke seg til at ivrig bruk vil tørke ut naturhår på sikt.
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it. 2009 2012 Sist redigert av Nera : 03-07-11 kl 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Makeup børster
Dette Sigmasettet http://www.sigmabeauty.com/Sigma_12_...le_p/ckc02.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Makeupbørster
Stiller meg bak Vianne Rocher. Chanel er noe for seg selv.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: MakeupbørsterTil øyeskygge har jeg to børster fra Mac, relativt store sammenlignet med de jeg har hatt fra før. En for mørke skygger og en for lyse. Så vasker jeg dem en gang i uken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MakeupbørsterJeg har to krukker full...
![]() |
#14 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: MakeupbørsterJeg bruker ikke svampbørster. Bare sånne med hår. Jeg har flere forskjellige, fra Body Shop, Chanel, Mac, H&m osv. I alle bredder og tykkelser.
![]() |
![]() |
#15 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MakeupbørsterIkke veldig mange, og hovedsaklig fra Body Shop og Everyday Minerals. 4-5 øyeskyggebørster, hvert til sitt bruk. Concealerkost, som jeg ikke bruker fordi jeg foretrekker å bruke fingeren til påføring. Et par leppestiftkoster tror jeg, og fem ansiktsbørster (to ulike kabuki, to til blush og én stor pudderkost).
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MakeupbørsterJeg bruker sigma og Mac sine børster og er veldig fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|