|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kjøpe Nike fra Nikeworks? Eller ikke?Linken til denne skonettbutikken var en av reklamene på Facebooksiden min heromdagen. Har noen bestilt derfra? Er det fake Nike eller "vanlig"? Blir jeg lurt hvis jeg bestiller?
Bjelle eller bare en vanlig nettbutikk som har brukt Google Translator? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe Nike fra Nikeworks? Eller ikke?Skoene er da alt for billige? Mannen kjøpte til meg i Nike-store i London i helga til 70 £. Det er halv pris av det xxl selger de for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe Nike fra Nikeworks? Eller ikke?Det lukter fake lang vei, og siden ser ut til å være laget med Google Translate. Hold deg laaangt unna!
![]() |
#4 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
![]() Sv: Kjøpe Nike fra Nikeworks? Eller ikke?Det ikke bare lukter fakes, det ER Fakes! Elendig kvalitet. Sålene slites ut omtrent omgående, og kvaliteten på resten er maken. Har eid et par selv. Ikke kjøp derfra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Kjøpe Nike fra Nikeworks? Eller ikke?Ok, bra. Da holder jeg meg unna. Men, har ikke Facebook noe filter for sine annonser? Kan hvem som helst annonsere, også juksere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kjøpe Nike fra Nikeworks? Eller ikke?Filteret består vel av "betalt/ikke betalt". Hvordan skulle de kunne sjekke seriøsiteten til alle sine annonsører?
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Sv: Kjøpe Nike fra Nikeworks? Eller ikke?Nei, jeg ser den. Spørmålene mine var nok mer i er-det-mulig-retning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
![]() Sv: Kjøpe Nike fra Nikeworks? Eller ikke?Kjøp heller Nike Shox gjennom Ebay. Jeg har mange par, og de er ekte Nike. Kostet meg fra ca 350 og opp i 700. I de aller fleste tilfeller har jeg opplevd at det ikke har påløpt noen avgifter inn i Norge. Det siste paret jeg kjøpte (nå i Juli) koster 1600 hos sportskjedene. Jeg betalte 710,- innkl. frakt fra USA. Jeg har litt stor fot (41), og da er ofte resteparene ganske rimelige. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|