|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg trenger en ny hverdagsveskeOg jeg trenger litt hjelp til å finne den. Min svarte hverdagsveske er i ferd med å takke for seg (slitt håndtak som holder på å ryke), og jeg trenger en ny. Den må være stor nok til å romme termokoppen min, vannflaska mi og en lunsjboks. I tillegg til litt dill og dall som følger med så klart. Den må kunne lukkes godt, og kan gjerne ha flere rom. Siden jeg har gode kontakter i USA for tiden, kan den gjerne bestilles derfra. Jeg kan gjerne bestille på nett, eller kjøpe i butikk.
![]() |
#2 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Jeg trenger en ny hverdagsveskeHvis du investerer i en svart Mulberry Elgin veske har du en hverdagsveske der håndtaket garantert aldri vil ryke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Jeg trenger en ny hverdagsveskeJeg ønsker meg en Mulberry Bayswater, men norsk pris er noe avskrekkende. Ikke sjekket pris i utlandet, mulig det er litt å spare.
![]() |
#4 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Jeg trenger en ny hverdagsveske
Mulberry på Heathrow terminal 5. Taxfree og lavt GBP, må jo være noen tusenlapper å spare? Har ikke vært der på en stund men vurderer seriøst å fly BA neste gang til London nettopp for å sjekke ut dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Jeg trenger en ny hverdagsveskeBayswater er litt i tyngste laget å bruke som hverdagsveske, synes jeg. Spesielt hvis man, som enkelte, har en tendens til å drasse rundt på både det ene og det andre.
![]() |
#6 |
![]() Sv: Jeg trenger en ny hverdagsveske
Ja, hva enkelte egentlig oppbevarer i veska er helt utrolig!
![]() |
#7 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Jeg trenger en ny hverdagsveskeBayswater koster rundt 6000 (eller mer?), sikkert avhengig av hva slags skinn det er i den. Jeg fikk min i overraskelsesgave hos mannen (etter utstrakt gnåling om hvor fin den var), men den blir fint lite brukt pga. vekten. Til hverdags bruker jeg en stor skulderveske fra Esprit. Den har ett stort rom hvor du får tynt ned en 13" laptop og to mindre rom, samt flere smårom, det ene med glidelås. Prisen lå på rundt 800 kroner, altså betalbart.
![]() |
#8 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Jeg trenger en ny hverdagsveskeJeg bruker også en skulderveske fra Esprit til hverdags. Tipper den kostet 600-700.
![]() |
#9 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger en ny hverdagsveskeJeg syns veskene fra Modalu er ganske flotte. Ikke så værst i pris heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Sv: Jeg trenger en ny hverdagsveskeNera, den høres bra ut. Jeg iler inn på Ellos og sjekker hva som finnes der.
![]() |
#11 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Jeg trenger en ny hverdagsveskeMed kontakter i USA ville jeg sjekket f.eks www.saksfifthavenue.com , de har super kundeservice og sender også til Norge. Tror det er en del salg der nå også. Liker du f.eks vesker fra Marc by Marc Jacobs? God kvalitet på skinnet, litt å spare på å kjøpe i USA også. Ellers har f.eks MICHAEL Michael Kors også mye fint i god skinnkvalitet til en ikke altfor avskrekkende pris. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|