Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg trenger en ny hverdagsveske

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-11, 20:46   #1
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg trenger en ny hverdagsveske

Og jeg trenger litt hjelp til å finne den. Min svarte hverdagsveske er i ferd med å takke for seg (slitt håndtak som holder på å ryke), og jeg trenger en ny. Den må være stor nok til å romme termokoppen min, vannflaska mi og en lunsjboks. I tillegg til litt dill og dall som følger med så klart. Den må kunne lukkes godt, og kan gjerne ha flere rom. Siden jeg har gode kontakter i USA for tiden, kan den gjerne bestilles derfra. Jeg kan gjerne bestille på nett, eller kjøpe i butikk.

Gammel 28-12-11, 21:18   #2
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger en ny hverdagsveske

Hvis du investerer i en svart Mulberry Elgin veske har du en hverdagsveske der håndtaket garantert aldri vil ryke.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg mulberry_elgin_brown_ph1_large_61628657.jpg (13,4 KB, 26 visninger)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 21:22   #3
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ønsker meg en Mulberry Bayswater, men norsk pris er noe avskrekkende. Ikke sjekket pris i utlandet, mulig det er litt å spare.

Gammel 28-12-11, 21:25   #4
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Jeg ønsker meg en Mulberry Bayswater, men norsk pris er noe avskrekkende. Ikke sjekket pris i utlandet, mulig det er litt å spare.

Mulberry på Heathrow terminal 5. Taxfree og lavt GBP, må jo være noen tusenlapper å spare? Har ikke vært der på en stund men vurderer seriøst å fly BA neste gang til London nettopp for å sjekke ut dette.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 21:43   #5
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Bayswater er litt i tyngste laget å bruke som hverdagsveske, synes jeg. Spesielt hvis man, som enkelte, har en tendens til å drasse rundt på både det ene og det andre.

Gammel 28-12-11, 22:26   #6
IOA

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Bayswater er litt i tyngste laget å bruke som hverdagsveske, synes jeg. Spesielt hvis man, som enkelte, har en tendens til å drasse rundt på både det ene og det andre.

Ja, hva enkelte egentlig oppbevarer i veska er helt utrolig!

Takk for tips forresten. Men er ikke disse Mulberryveskene ganske dyre? Jeg bør helst få meg en bolig før februar også, så veskebudsjettet er ikke ubegrenset.

Gammel 28-12-11, 22:30   #7
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Bayswater koster rundt 6000 (eller mer?), sikkert avhengig av hva slags skinn det er i den. Jeg fikk min i overraskelsesgave hos mannen (etter utstrakt gnåling om hvor fin den var), men den blir fint lite brukt pga. vekten. Til hverdags bruker jeg en stor skulderveske fra Esprit. Den har ett stort rom hvor du får tynt ned en 13" laptop og to mindre rom, samt flere smårom, det ene med glidelås. Prisen lå på rundt 800 kroner, altså betalbart.

Tiger of Sweden har OK vesker i 2000-kronersklassen.

Gammel 28-12-11, 22:32   #8
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bruker også en skulderveske fra Esprit til hverdags. Tipper den kostet 600-700.
Veldig ok til hverdags!

Gammel 28-12-11, 22:33   #9
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Jeg syns veskene fra Modalu er ganske flotte. Ikke så værst i pris heller.

http://www.modalu.com/shop/pippa-1.html

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 22:34   #10
IOA

IOA sin avatar

Standard

Nera, den høres bra ut. Jeg iler inn på Ellos og sjekker hva som finnes der.

Gammel 28-12-11, 22:53   #11
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Med kontakter i USA ville jeg sjekket f.eks www.saksfifthavenue.com , de har super kundeservice og sender også til Norge. Tror det er en del salg der nå også. Liker du f.eks vesker fra Marc by Marc Jacobs? God kvalitet på skinnet, litt å spare på å kjøpe i USA også. Ellers har f.eks MICHAEL Michael Kors også mye fint i god skinnkvalitet til en ikke altfor avskrekkende pris.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10.