|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor stor andel av tøyet som vaskes tørkes i tørketrommel? | |||
Har ikke tørketrommel tilgjengelig |
![]() ![]() ![]() ![]() |
34 | 21,66% |
Nesten ikke noe |
5 | 3,18% |
1-20 % |
34 | 21,66% |
21-40 % |
14 | 8,92% |
41-60 % |
24 | 15,29% |
61-80 % |
20 | 12,74% |
Stort sett alt |
25 | 15,92% |
Que? |
1 | 0,64% |
Deltakere: 157. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor stor andel av tøyet som vaskes tørkes i tørketrommel?Alt av håndklær og sengetøy. Yngste vokser sakte, så mesteparten av hans klær tromles også da det ikke er så farlig om de krymper noe. De passer likevel svært lenge. Ja, og så tar jeg mine sokker og truser i.
![]() |
#5 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor stor andel av tøyet som vaskes tørkes i tørketrommel?Her er det stort sett bare håndklær,kluter og sengetøy som går i trommelen,og av og til sokker og undertøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor stor andel av tøyet som vaskes tørkes i tørketrommel?Håndklær, sengetøy, truser og sokker. En sjelden gang så går annet tøy i trommelen også, om jeg må ha noe tørt raskt.
![]() |
#8 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hvor stor andel av tøyet som vaskes tørkes i tørketrommel?Bare håndklær og sengetøy. Har fått sånt fint vaskerom med veggheng til tørk.
![]() |
#9 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvor stor andel av tøyet som vaskes tørkes i tørketrommel?Før: Fint lite. Bare håndklær, kluter og sengetøy.
![]() |
#10 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Hvor stor andel av tøyet som vaskes tørkes i tørketrommel?Håndklær, sengetøy og undertøy/sokker.
![]() |
#11 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor stor andel av tøyet som vaskes tørkes i tørketrommel?Vi tørker altid hånkler, kluter, undertøy. Og noen ganger sengetøy. Og dette utgjør nok en 20% av det som vaskes her hos oss.
![]() |
#13 |
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hvor stor andel av tøyet som vaskes tørkes i tørketrommel?Stort sett kun håndklær og kluter. Av og till andre klær hvis mye vask og fullt på tørkesnorer. Svarte 1-20%
![]() |
#15 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvor stor andel av tøyet som vaskes tørkes i tørketrommel?Det aller meste på vinterstid, om sommeren henger jeg en del ut. Sengetøy henger jeg til tørk, både fordi jeg liker at det er lufttørket, og fordi jeg blir gal av at alt samler seg inni ett dynetrekk hvis jeg putter det i trommelen.
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor stor andel av tøyet som vaskes tørkes i tørketrommel?Her er det strømper, håndklær, noe av sengetøyet (ikke vårt med høy kvalitet fra USA), Herremannens undertøy og kluter, noen av Herremannens klær og noen virkelig gamle jeans og t-shirts som er mine eller Pelenmannens. Jeg svarte 20-40 %, men det er muligens i det lavere skiftet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvor stor andel av tøyet som vaskes tørkes i tørketrommel?håndklær og undertøy. Sengetøy til en viss grad. Tar det ut før det blir helt tørt, ellers så blir det så krøllete. Ingenting annet
![]() |
#18 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor stor andel av tøyet som vaskes tørkes i tørketrommel?Ingenting; vi har ikke tørketrommel, og savner det ikke.
![]() |
#19 |
Audacious
|
![]() Sv: Hvor stor andel av tøyet som vaskes tørkes i tørketrommel?Hjemme i Norge har vi ikke tørketrommel, men tørkeskap, som jeg bruker til undertøy (plasseffektiv tørk) og til ting som haster. Da har vi rundtstokker i taket i tørkerom og to vingestativ.
![]() |
#20 |
superbruker
|
![]() Sv: Hvor stor andel av tøyet som vaskes tørkes i tørketrommel?Alt som vaskes på 60 og 90 grader går i tørketrommelen. Alt annet henges på tørkestativene på vaskerommet. Henger aldri ut klær til tørk pga allergi.
![]() |
|
|