Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva koster en Ilse Jacobsen-regnfrakk? Eller kan du anbefale noe annet?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-11, 22:31   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva koster en Ilse Jacobsen-regnfrakk? Eller kan du anbefale noe annet?

Jeg ser nemlig av værmeldingen at jeg trenger en regnfrakk på ferieturen i neste uke, og etter å ha lett etter Den Perfekte Regnfrakken i årevis, så tror jeg Ilse Jacobsen er det nærmeste jeg kommer. Eller?

Jeg trenger altså en god "by-regnfrakk" som tåler festival, og jeg må få tak i den i løpet av uken.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 22:32   #2
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva koster en Ilse Jacobsen-regnfrakk? Eller kan du anbefale noe annet?

Søs Jensen, selges på Byporten: http://sosjensen.no/kolleksjon.html

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 22:36   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men den var så kort?

Gammel 17-07-11, 22:36   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig fornøyd med min Blæst City Coat. Den føres av en butikk på Paleet, har jeg sett. (Men ikke spør meg hvilken, for det husker jeg ikke)

http://www.citycoat.no/

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 22:39   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blæst ligger på 1500-2000, sist jeg sjekket.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 22:39   #6
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vil anbefale Merrell sin (www.engulknapp.no). Den er vanntett OG pustende. Har hatt både IJ og Søs Jensen regnfrakker, men de var ganske klamme synes jeg.

Altså, skal man bare stå stille, så gjør det kanskje ikke noe, men skal man gå tur e.l er det greit at jakken/kåpen puster .

Men altså, det er godt mulig begge merkene også har pustende regnfrakker altså, men de jeg hadde var ikke det.

LilleVinkel har også har Merrell kåpen om den skulle være av interesse.

Engulknapp har den visst ikke lenger, men Lille Vinkel har.

Sist redigert av Liljekonvall : 17-07-11 kl 22:44.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 22:40   #7
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en i kittfarget i str small som ihvertfall er en medium jeg ikke bruker som du kan få rimelig. Nesten ikke brukt pga altfor stor til meg. Hvis du mener en slik oljehyretype. Ilse j altså.

Gammel 17-07-11, 22:46   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Ja, kanskje det trulte! Er den sånn myk oljehyre? Og hva skal du ha for den?

Gammel 17-07-11, 22:48   #9
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en dermizac-kåpe fra Bergans som jeg er utrolig fornøyd med. ikke alt for tykk, helt vanntett og puster.

Ser slik ut:

Gammel 17-07-11, 22:52   #10
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hvis du husker de som kom først av ilse j. Ikke allværstype men oljehyre. Ganske myk ja? Vet ikke helt hva du mener med akkurat det. Kostet rundt 1600 og er brukt kanskje fem timer fordelt på seks syv ganger. Nå har den hengt ubrukt i halvannet år. Jeg vokser jo ikke i høyden. Hvis du vil ha den blir vi sikkert enige om en pris. Bare sleng ut et tall. Skal ikke ha noe veldig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.