Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjole i dåp utendørs

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-11, 11:34   #1
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Kjole i dåp utendørs

Jeg skal i dåp om knappe to uker og først nå kommer jeg på at det er ikke bare barna som må ha noe å ha på.
Dåpen skal være utendørs, med prest og gudstjeneste.

Kan jeg ha denne kjolen?

Jeg har en sort helt enkel og, som jeg kanskje kan bruke.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 12:07   #2
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjole i dåp utendørs

Klart du kan ha den kjolen, den var nydelig.

Dåp ute.........ser ut på regnet som bøtter ned.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 12:10   #3
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, det synes jeg absolutt at du kan. Kjempefin kjole .

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 14:08   #4
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Da tror jeg at jeg går for den, elsker den og føler meg vel i den.
Utedåp i Trøndelag kan bli spennende ja.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 14:13   #5
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

En veldig fin utendørsdåpskjole.
Miste ble døpt utendørs i fjor, og selv om det så skummelt ut på værfronten lenge endte det med knalblå himmel og strålende sol og varme, så for en gangs skyld var jeg nesten litt glad for at bunaden ikke passet.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 14:15   #6
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den var kjempefin og fungerer mye bedre i sommerdåp enn en svart.

Gammel 17-07-11, 14:40   #7
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjempefin kjole!
Klart du kan bruke den i dåp.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.