Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Min første OddMolly-forelskelse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-11, 22:09   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min første OddMolly-forelskelse

Jeg trenger å snakkes til fornuft...

Jeg har forelsket meg - i denne jakken! Det er i hovedsak to problemer:
Det største problemet er prisen - det andre er at jeg har prøvd den i str 3 og anser den som litt stor - hvor stor forskjell er det mellom 2 og 3?

Og Hvor fin er den egentlig? Er odd Molly Verd det? (Jeg synes dog den satt finere på meg enn den gjør på modellen)

Gammel 28-06-11, 22:10   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min første OddMolly-forelskelse

Spør du meg? Den var ok, jeg ville ikke kjøpt den. Men det hjelper så lite at jeg sier det. Er man forelska, så er man forelska. Jeg har vært der mange ganger jeg også.

Sist redigert av Hyacinth : 28-06-11 kl 22:18.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 22:13   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har funnet ut at du må overse en del forelskelser for at livet skal behandle deg fint, så der har du mitt råd.

Gammel 28-06-11, 22:14   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er bare gøyal i dag. Selvsagt kjøper du den i str 2, og bruker den til den er oppbrukt. Go for it!

Gammel 28-06-11, 22:14   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har funnet ut at du må overse en del forelskelser for at livet skal behandle deg fint, så der har du mitt råd.

Hmm....

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 22:15   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kirsebær sa det veldig bra. Fin jakke, men jeg syns ikke den er verd 4000.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 22:17   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den kan kjøpes på salg fra utlandet (det er nemlig vårmodell) - så jeg har funnet den til 1600 om man slipper unna toll/2400 ca om man blir stoppet i tollen) - fortsatt ille kanskje? Jeg må kanskje dra og prøve den på nytt og SÅ tenke meg litt om...

Gammel 28-06-11, 22:18   #8
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil tro 2 vil passe deg bra. Du er mindre enn meg, og jeg bruker stort sett 2-3. Hvor stor forskjell det er varierer fra modell til modell, men jeg synes det er "normal" forskjell mellom størrelser stort sett. Hovedproblemet bruker å bli trange ermer hvis jeg velger for liten størrelse.

Når det gjelder om den er verdt det... vel. Jeg personlig synes den ligner veldig på vero-modajakker til en meget lavere pris.

Gammel 28-06-11, 22:18   #9
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Og du får vel alltids solgt den videre etterhvert og "tjent inn" litt sånn?

(Den var veldig fin! )

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 22:19   #10
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er verdt prisen hvis du virkelig vil ha den altså. Den har nok god kvalitet. Så om du virkelig liker den, go for it! Man kan ikke være snusfornuftig hele tiden.

Gammel 28-06-11, 22:22   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Jeg regner jo alt om i sko - og den tilsvarer jo to par sko - kanskje 3 på salg, tross alt...

Gammel 28-06-11, 22:24   #12
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Der var tråden ja. Jeg har lært at sitter den som støpt og du virkelig synes den er fin. Og at den ikke er den nye aller hotteste moten som går ut igjen om to måneder og folk bare ser rart på deg om du fortsatt går med den hadde jeg kjøpt den

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 22:43   #13
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sitter den superflott på?
Vil du angre om du ikke kjøper den?
Er jakken som har hengt i butikken like fin mht "butikkfibrer"?

Er svaret ja så er det vel bare en ting å gjøre.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 23:17   #14
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg vil tro 2 vil passe deg bra. Du er mindre enn meg, og jeg bruker stort sett 2-3. Hvor stor forskjell det er varierer fra modell til modell, men jeg synes det er "normal" forskjell mellom størrelser stort sett. Hovedproblemet bruker å bli trange ermer hvis jeg velger for liten størrelse.

Når det gjelder om den er verdt det... vel. Jeg personlig synes den ligner veldig på vero-modajakker til en meget lavere pris.

Eller for korte ermer, er min erfaring med OM jakker.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 07:14   #15
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

At noe sitter finere på deg en reklamen er jo et ment to be tegn. Halv pris og kanskje enda mindre er enda et, heyh det er jo nesten den prisen du kan selge den brukt for. Er dette en jakke du kommer til å bruke og du har spenna- løp ohg kjøp!o

Gammel 29-06-11, 07:57   #16
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville kjøpt den om du liker den så godt. Min erfaring er at når det er noe jeg virkelig faller for så liker jeg den kjempelenge. Og 2400 for en jakke du liker lenge synes jeg er helt fornuftig.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 08:59   #17
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ville ha kjøpt den om jeg var deg!

Om man virkelig faller for noe, synes jeg man skal kjøpe det om man har råd til det. Iallefall er det typisk meg å aldri finne noe når jeg leter etter det, og har erfart at de klærne man bruker mest er de som man faller for uten å være på leting. (Nesten som med mannfolk. Uten sammenligning forøvrig. ).

Dessuten syntes jeg jakken var kjempefin. Røff og søt samtidig.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 09:01   #18
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere er gærne! Flott jakke, men prisen er jo hinsides. Vente til den kommer til salgs brukt her på markedsplassen?

Gammel 29-06-11, 09:04   #19
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Dere er gærne! Flott jakke, men prisen er jo hinsides. Vente til den kommer til salgs brukt her på markedsplassen?

Det er stort sett det som er strategien min

Så til noen som liker denne - løøøøp og kjøøøøp!!!!!

Gammel 29-06-11, 09:09   #20
Maya80

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

4000
Men den var utrolig fin likte den selv, og det er første odd molly plagget jeg selv har syntes var fin av det lille jeg har sett da ( fin var en teit ord men etter min smak )

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:28.