![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Piknikkurv?Er på utkikk etter en grei piknikkurv til bruk på stranda. Har leiter i lokalbutikkene og rundt om, men ikke funnet noe jeg vil ha enda. Nille hadde en kopi av en veldig kjent en, men den virket ikke særlig solid, så den utgår.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pikinikkurv?Ikke på nett, men jeg har sett fine på Europris og Kremmerhuset.
![]() |
#5 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Pikinikkurv?Anbefaler i alle fall ikke saann kurv med stoff inni hvor fat og bestikk henger fast i smaa reimer i lokket. Det ser nemlig fint ut först, men saa er det salig upraktisk etter at man har brukt tingene og skal ha det med hjem igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pikinikkurv?Kjøpte en helt grei sammenleggbar i svart stoff og metall på Europris i fjor. kostet ca kr 100,-. Bare ett stort rom med mulighet for å snøre igjen åpningen i toppen.
![]() |
#7 |
nygift
|
![]() Sv: Pikinikkurv?De har noen fine på Kid,de er beige eller marine med stjerner på, så får du matchende pledd til
![]() |
#9 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Piknikkurv?
Kremmerhuset har flyttet litt lenger ned i byen. Over Boots Apotek.
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03 Sist redigert av gullet : 30-06-11 kl 23:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|