Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Piknikkurv?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-11, 22:07   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Piknikkurv?

Er på utkikk etter en grei piknikkurv til bruk på stranda. Har leiter i lokalbutikkene og rundt om, men ikke funnet noe jeg vil ha enda. Nille hadde en kopi av en veldig kjent en, men den virket ikke særlig solid, så den utgår.

Kan dere anbefale noe på nett til en som er lei plastposer?

Gammel 30-06-11, 22:07   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pikinikkurv?

Ikke på nett, men jeg har sett fine på Europris og Kremmerhuset.

Gammel 30-06-11, 22:08   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke nett, men jeg har kjøpt en kurv på Kremmerhuset. Den er isolert slik at man kan ha kjøleelementer nedi dersom man bruker den til mat. Og har den prikker.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 22:10   #4
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men jeg har ikke kremmerhuset i min nærhet. Den er under oppussing. Og nå er juni ferdig! Wææ!

Gammel 30-06-11, 22:10   #5
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Anbefaler i alle fall ikke saann kurv med stoff inni hvor fat og bestikk henger fast i smaa reimer i lokket. Det ser nemlig fint ut först, men saa er det salig upraktisk etter at man har brukt tingene og skal ha det med hjem igjen.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 22:23   #6
Kiwi
Glad i frukt

Kiwi sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Kjøpte en helt grei sammenleggbar i svart stoff og metall på Europris i fjor. kostet ca kr 100,-. Bare ett stort rom med mulighet for å snøre igjen åpningen i toppen.

Ups. Jeg så ikke at du ønsket nettbutikkanbefaling. Vet dessverre ikke om Europris har nettbutikk.

Gammel 30-06-11, 22:29   #7
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De har noen fine på Kid,de er beige eller marine med stjerner på, så får du matchende pledd til

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 22:45   #8
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Piknikkurv?

Jeg var innom den lokale Mekonomen(!) i dag, og de hadde jammen noe slikt i hyllene sine.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 23:22   #9
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Piknikkurv?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Men jeg har ikke kremmerhuset i min nærhet. Den er under oppussing. Og nå er juni ferdig! Wææ!

Kremmerhuset har flyttet litt lenger ned i byen. Over Boots Apotek.
Jeg har sykkelkurven fra Reisenthel(orginalen) og er superfornøyd med den.
Disse er jo bare fantastisk vakre.
Mener at Kjørboe i Torggaten har noen av disse.

Sist redigert av gullet : 30-06-11 kl 23:29.
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.