![]() |
#1 |
bits and pieces
|
![]() Nytt tv-uttakJeg ønsker å kunne ha TV på soverommet, men da trenger jeg et uttak til. Skulle vel ikke være så vanskelig da opprinnelig uttak er på andre siden av samme vegg.
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Nytt tv-uttakDere kan koble det selv, det er ikke strøm involvert. Men dere må ha egen dekoder i soverommet hvis dere skal få digitalkanalene. |
![]() |
![]() |
#3 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt tv-uttakVi har en boks som står foran dekoderen i på loftet og sender over til et annet rom i 1 etg. hvor mottakeren står foran tven. Vår heter Philips video source transmittor, men finner ikke den når jeg leter. Det finnes også andre typer.
![]() |
#5 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt tv-uttakFikk elektriker til å gjøre det. Kan jo tenke gjennom om det er noe som burde vært gjort ellers når han først er der, det er å komme til deg som koster ( fler uttak, nye stikk, utekontakt, flytte lampe o.l.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Nytt tv-uttakHar nettopp hatt elektriker som ordnet et ekstra tv uttak til oss |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt tv-uttakMontør fra Canal Digital gjorde det hos oss. Om det er bedre eller dyrere enn vanlig elektriker aner jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Nytt tv-uttakHmm, da lurer jeg på om jeg skal stikke huet inn døra hos elektrikeren på mandag og spørre om både det og lyset under kjøkkenbenken som ikke vil funke. Regner med han slår av litt for meg
![]() |
![]() |
|
|