Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

NSB strekningen Vestfold- Gardermoen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-11, 21:28   #1
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

NSB strekningen Vestfold- Gardermoen

Er denne strekningen uproblematisk eller må jeg regne med forsinkelser?
Skal med et fly kl 9 i morgen tidlig og vurderer å ta et tog som skal være på Gardermoen kl 8.03. Blir det for vågalt?
Altenativet blir å ta et tok som er på Gardermoen kl 7.03 og det ser jeg for meg blir lenge å vente.
Eller?

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:30   #2
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: NSB strekningen Vestfold- Gardermoen

Så ustabilt som NSB er nå om dagen,ville jeg heller tatt en times ekstra venting i verste fall enn å satse på å ikke komme fram i tide.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:33   #3
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Enig med Rabbit her.

Gammel 15-06-11, 21:35   #4
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Mannen brukte tre timer på strekningen Tønsberg-Lysaker i morges. Mye venting og buss for tog. Beregn goood tid. Eller ta Timeekspressen til Oslo, og flytoget derfra.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:36   #5
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Enig med de over her, jeg ville kanskje tatt et tog enda tidligere også.
Du kan risikere at det ikke kommer noe tog, og må vente på alternativ transport som de kaller det, i en halv evighet.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:52   #6
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sikkerhetskontrollen kan være ett sant mareritt på den tiden. Og nå er det vel endel ferie på gang også. Så køene der er vel enda lenger enn vanlig.

Gammel 15-06-11, 22:13   #7
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag gikk det vel etterhvert buss for tog på store deler av Vestfoldbanen. Tror ikke jeg ville satset på toget, Timeekspressen er vel egentlig et sikrere kort.

Gammel 15-06-11, 22:44   #8
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag hadde du i alle fall ikke rukket det. Vestfoldbanen har vært helt tragisk de siste par dagene såvidt jeg har fått med meg i lokalavisa.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 23:10   #9
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filippa, her.

Mannen brukte tre timer på strekningen Tønsberg-Lysaker i morges. Mye venting og buss for tog. Beregn goood tid. Eller ta Timeekspressen til Oslo, og flytoget derfra.

Jeg må bare si noe her. Om det er problemer på strekningen er det jo like mye problemer med flytoget også!

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 23:29   #10
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

Jeg må bare si noe her. Om det er problemer på strekningen er det jo like mye problemer med flytoget også!

Problemene har såvidt meg bekjent vært på Vestfoldbanen. Flytoget fra Oslo til Gardermoen har vel ikke hatt trøbbel i det siste?

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 20:44   #11
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Nei men om det feks er signalproblemer i drammen så går jo det utover flytoget også. Kjører på samme bane som vestfoldtoget gjør fra drammen - gardermoen.

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:27.