|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Tips til lotteripremier?Jeg har fått ansvar for å kjøpe inn lotteripremier til årets sommerfest. Så hva kjøper jeg? Jeg skal ha noen som passer til barn og noen som passer til voksne.
![]() |
#2 |
nygift
|
![]() Sv: Tips til lotteripremier?Familiespill, familiefilmer, godis, vannpistoler, fargebøker/aktivitetsbøker, perler, hoppetau, flydingser med strikk, disse figurstrikkene, sprettballer, saftmugge med glass, isbitbrett, isformer.
![]() |
#4 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til lotteripremier?Ikke tusj. Hva som helst, bare ikke tusj.
![]() |
#5 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til lotteripremier?Jeg kan legge til at jeg har fått 800 kr og handle for, men vet ikke hvor mange gaver jeg skal kjøpe. Redd for og kjøppe noe som andre ser på som ræl
![]() |
#6 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til lotteripremier?Vi har det sånn at alle har med en ting til utlodning, verdi ca 50,-
![]() |
#7 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Tips til lotteripremier?Vi har alltid hatt frukt- og/eller godtekurv som hovedpremie og masse annet i tillegg. Alt har vært sponset fra det lokale næringslivet. I år hadde vi også gavekort på pizza.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Tips til lotteripremier?Her har det alltid vært gavekort på tur med Stena Line til Fredrikshavn. Disse gavekortene får man visst gratis om man ringer de. Vi har vunnet tre stk i ulike settinger den siste måneden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Tips til lotteripremier?Det er veldig effektivt å tigge gaver. Jeg tigga masse gaver til 17. mai-arrangementet i fjor - det gikk nesten sport i det for min del |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til lotteripremier?Jeg/ vi i FAU har fått tigget en del gaver. Men av en eller annen grunn ble det ikke like mange gaver i år som i fjor. Så da må vi i FAU kjøpe noen små i tillegg.
![]() |
#11 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til lotteripremier?Vi henger opp lister i gangen hvor folk kan krysse av på kake eller premie. Veldig praktisk. Da får vi alt fra gavekort, frukt, blader, spill, leker osv.
![]() |
|
|