|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trøtt
|
![]() Grillfest for mennMisvisende tittel? Tja. Jeg skal ha prosjektfest hjemme hos meg selv, og det er 12 menn - og meg. De ønsker seg mannebiff og vin. So far, so good. Men har dere forslag til tilbehør og desserter (og kanskje også forrett?) som kan passe bra til 12 sultne menn - og som kan imponere litt?
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Grillfest for mennHjemmelaget potetsalat. Mye øl og litt whiskey til dessert. Sjokoladekake/brownies til dessert.
![]() |
#3 |
Trøtt
|
![]() Sv: Grillfest for mennAdrienne, jeg tror at fordommene dine har noe for seg i dette tilfellet. En av gjestene er fast inventar på alle Whiskeyarrangement i sør-norge. De to som har tatt på seg grillansvaret har forlangt forkle, øl og spotify. (og sagt klart i fra at foran grillen har jeg ingen ting å gjøre den dagen
![]() |
#4 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Grillfest for mennHelgrillet indrefilèt, bakte poteter, grillet asparges eller foliepakker med assorterte grønnsaker. Varmebehandlede tomater i en eller annen variant (grillet, langtidsbakt i ovn). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Trøtt
|
![]() Sv: Grillfest for mennTomat og mozzarellasalat må med.
![]() |
#10 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Grillfest for mennHelstekt indrefilet er jo aldri feil, og skal man først ha biff vil det alltid være min favoritt i allefall.
![]() |
#11 |
flisespikker
|
![]() Sv: Grillfest for mennPotetsalat og rødvinssaus til biffen, og tung sjokoladekake med vaniljeis til dessert (sammen med kaffe, whisky og konjakk) ville jeg satset på. Harriet Vane har en oppskrift på fransk sjokoladekake som er veldig mektig og god, hvis du vil ha noe annet enn brownies.
![]() |
#12 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grillfest for mennIkke glem ventepølser da |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grillfest for mennSpiller ingen trille hva tilbehøret er hvis det er nok øl og bikinen er liten.
![]() |
#17 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Grillfest for menn
Jepp!
![]() |
#19 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Grillfest for mennDenne oppskriften, og fremgangsmåten er jo en direkte kopi fra bloggen Kjøkkentjeneste. Er det ikke nomal høflighet å si noe om at du har hentet den der? Spesielt siden det står jeg-form flere steder i oppskriften?
Sist redigert av Nextlife : 26-05-11 kl 22:25. Årsak: Rettet skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Grillfest for mennJo, for all del, Nextlife! Det gikk bare fort i svingene - var på vei ut døra. Var meningen å legge inn linken i "Jepp!". Det var over hodet ikke meningen å ta credit for det!
![]() |
|
|