Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

FP-kjolen

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-11, 10:59   #1
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

FP-kjolen

Flere enn meg som synes at den lager en underlig form på brystene? De blir klemt der mønsteret er, så de ser flate og hengende ut. Jeg er rett og slett usikker på om jeg kommer til å bruke den noe særlig.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 11:10   #2
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP-kjolen

Den hadde ingen fin effekt på puppene mine nei. Prøvde den i butikk, men lot den henge.
Men har sett den på andre som har kledd den altså, så det handler vel om fasong, og størrelse på puppene kanskje?

Gammel 26-03-11, 11:45   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På meg sitter den veldig bra, men jeg kan ikke under noen omstendigheter se flatbrystet ut.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 12:00   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken kjole er det snakk om?

Gammel 26-03-11, 12:02   #5
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

FP-kjolen vel! (Skal finne bilde)

Gammel 26-03-11, 12:04   #6
Joika
Pauset

Standard

Gammel 26-03-11, 12:06   #7
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, OK. Har ikke sett den før. Ikke innenfor stilrangen min.

Gammel 26-03-11, 13:19   #8
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

På meg sitter den veldig bra, men jeg kan ikke under noen omstendigheter se flatbrystet ut.

Signerer. Puppene mine blir også fine i denne kjolen.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 14:31   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Åh - den der hadde drept meg.

Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 14:34   #10
Joika
Pauset

Standard

Kjoledrap? Jeg har aldri hørt om en kjole som dreper?

Gammel 26-03-11, 15:22   #11
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Kjolen satt ikke pent over mine bryst. Ikke er de spesielt store heller synes jeg.

Señora er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 17:42   #12
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er planke i utgangspunktet og synes faktisk de sømmene GIR meg litt fasong.

Gammel 26-03-11, 19:03   #13
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Den var jo kjempefin! Mener man ForeldrePortalKjolen når man kaller den FP-kjolen?

Gammel 26-03-11, 19:21   #14
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den sitter veldig pent på meg. Men så har ikke jeg så mye som kan bli skvisa.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 19:44   #15
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Den var jo kjempefin! Mener man ForeldrePortalKjolen når man kaller den FP-kjolen?

Ja.. Tror det er en del som har den her inne nå.

Gammel 26-03-11, 21:45   #16
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Synes ikke den kjolen der er fin i det hele tatt. Så den i butikken men gidda ikke engang å prøve. Men den er bra hausa opp her inne da...

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 21:46   #17
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes kjolen er fin, men det holdt å se bilde av den for å skjønne at den overhode ikke egner seg til mine pupper.

apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 21:48   #18
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Synes ikke den kjolen der er fin i det hele tatt. Så den i butikken men gidda ikke engang å prøve. Men den er bra hausa opp her inne da...

Jeg syntes ikke den var så fin før jeg prøvde den jeg heller. Men fasongen er ganske tilgivende om man kan si det sånn. Jeg trenger all tilgivelse jeg kan få (dessuten var jeg nummer 2 til å kjøpe den ).

Hauset opp? Tja. Mange har den, det er vel det?

Gammel 26-03-11, 21:53   #19
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg syntes ikke den var så fin før jeg prøvde den jeg heller. Men fasongen er ganske tilgivende om man kan si det sånn. Jeg trenger all tilgivelse jeg kan få (dessuten var jeg nummer 2 til å kjøpe den ).

Hauset opp? Tja. Mange har den, det er vel det?

Jupp, den er veldig tilgivende, og nærmest magisk, vil jeg påstå, i forhold til "bar fram tre barn på under halvannet år-magen" enkelte av oss dasker rundt med.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 21:56   #20
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Den sat fint til meg, sett bort frå at eg kjøpte den ein storleik for stor.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.