Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

MP3-spiller, hvilken?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-11, 19:04   #1
Left
Passiv

Standard

MP3-spiller, hvilken?

Jeg har en idè om at man kun kan bruke itunes på Apple Ipod touch, for å legge inn musikk og lydbøker?
Hvis det stemmer, så gidder jeg definitivt ikke å kjøpe den.
Hva kjøper man da?

Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 23:50   #2
Penelope
Superaktiv

Medlem siden: Sep 2006
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Sv: MP3-spiller, hvilken?

Interessant å høre hvorfor du ikke vil bruke iTunes?
Vi har 2 ipoder i hus, og mannen vegrer seg for å følge etter strømmen. Følger spent med i tråden.

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 07:23   #3
Left
Passiv

Standard

Finnes absolutt alt man kunne tenkes å ville ha på iTunes?
Jeg vet ikke om det er slik jeg tror heller jeg altså, så opplys meg gjerne en eller annen.

Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 10:27   #4
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Finnes absolutt alt man kunne tenkes å ville ha på iTunes?
Jeg vet ikke om det er slik jeg tror heller jeg altså, så opplys meg gjerne en eller annen.

Nei, du finner ikke nødvendigvis alt du vil ha på iTunes store. Men du har muligheten til å laste opp andre filer fra PC til iTunesbiblioteket, både musikk og film.

Gammel 10-03-11, 10:42   #5
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Itunes sorterer jo all musikken du har på PC'en, ikke kun den du kjøper. Jeg har 500 GB med musikk i min iTunes, og har vel kanskje kjøpt 5 låter via iTunes.

Når det er sagt så finnes det mange andre programmer som du kan bruke for å legge musikk på en iPod. En av de mest brukte er MediaMonkey. Litt mer komplisert enn iTunes, men går for å være et mye bedre program. Når jeg en gang får mannet meg opp skal jeg teste det, for jeg er ikke noe fan av iTunes for å si det mildt.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 16:40   #6
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Nei, du finner ikke nødvendigvis alt du vil ha på iTunes store. Men du har muligheten til å laste opp andre filer fra PC til iTunesbiblioteket, både musikk og film.

Aha!
Da kan det vel hende det er en Ipod jeg skal ha allikevel da?
Finnes det tilsvarende mp3-spillere som er like gode?

Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 18:46   #7
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Du kan jo se litt på min ipod før du bestemmer deg...?

Gammel 10-03-11, 19:40   #8
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker min (ok, den er egentlig familiens, men dog) iPod touch. Genial til musikk, podcaster, spilling, surfing, youtube ...

Gammel 10-03-11, 21:28   #9
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.

Du kan jo se litt på min ipod før du bestemmer deg...?

Jess tænk ju, det vil jeg gjerne

Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 21:30   #10
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tenker det må bli ipod touch til min 8 åring. Den helt nye koster under 2000 kr har jeg hørt og det er vel i bunn og grunn som en iphone uten telefon ?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:00.