Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mine beste kjøp på lenge

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-11, 01:42   #1
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Mine beste kjøp på lenge

På senhøsten i fjor gjorde jeg to av mine beste kjøpt.
Begge deler ble gjort her inne.

Det ene var til meg. Jeg kjøpte en North Face Dunparkas av 3barnsmor.
Det har bare vært sååååååååå god å ha i vinter.
Mange har misunt meg den, både fordi den er fin og varm og fordi den har en aldeles suveren hette. Jeg elsker den rett og slett.
Tusen takk til 3barnsmor.

Det andre var en jakke til mellomste gutten min. Det var vel strengt tatt en jentejakke og egentlig til en voksen person.
Men kokosbolle, jakka har blitt mye brukt av en liten 13 åring.
Han driver med skating og snowboard og er litt mere merkebevisst en moren liker.
Men med en Burton dunjakke har jeg faktisk en gutt som har hatt på seg jakke hver eneste dag. (20 minus har ikke stoppet han fra å droppe jakke altså)

Så tusen takk til 3barnsmor og kokosbolle for flotte kjøp som virkelig har kommet til nytte.

Gammel 12-02-11, 07:32   #2
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine beste kjøp på lenge.

Da kan jeg hive meg på å takke kokosbolle for kjøp av Bergans dunkåpe. Jeg ELSKER den og har brukt den hver dag siden!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 09:17   #3
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine beste kjøp på lenge

Jeg kan takke Kiddo for verdens beste sovevogn til lillegullet !

Gammel 12-02-11, 09:26   #4
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Og minstejenta mi bare elsker de røde skoene jeg kjøpte av Teflona!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 09:30   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så hyggelig å høre, Mams og Avatar!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 12:51   #6
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Dette var veldig hyggelig å høre Mams.

Gammel 12-02-11, 13:02   #7
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Her i huset er vi alle enige om at Mountain Buggyen jeg kjøpte av Blåklokke er det Beste Kjøpet. Jeg elsker den, pappaen elsker den, snuppa elsker den, og den lille tiden den sto i stuen så elsket jammen meg kattene den også. Eller i det minste kurven dens, det var mye høylydt krangling om hvem som fikk sove der.

Gammel 12-02-11, 13:20   #8
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

om et år eller noe så kommer nok jeg også inn på markedsplassen. *gleder seg*

Gammel 12-02-11, 13:28   #9
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Da kan jeg takke Skremmern for den fantastiske dongerikåpa med pels jeg kjøpte til Lille, den er utrolig god!
Og takk til Teflona som solgte meg blant annet en fantastisk bukse som Lille elsker, den er så mye og god.
Og en takk til Shamu som har laget verdens beste fleecedress til Lille.

Gammel 12-02-11, 14:45   #10
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg takker Canisa for en utrolig fin kjole og for et par sorte støvletter som jeg virkelig elsker!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 14:51   #11
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjøpte en offwhite strikkalue av en eller annen her inne, har brukt den hver dag hele vinteren!
I tillegg til utallige plagg fra Canisa.
Kjolen fra Angelique har jeg brukt på julebord, julaften, nyttårsaften og mammafest.
Det er svært sjelden jeg har gjort bomkjøp på Markedsplassen her, men nå syns jeg det er det lenge siden sist jeg fant en godbit, altså. Selg meg mer!

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 15:03   #12
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Da takker jeg Sjuggerpløm for den fine ticket dressen vi kjøpte i fjor, poden brukte den masse å Ed hardy t-skjorten vi kjøpte av Angelique.

Sist redigert av Chablis : 12-02-11 kl 17:14.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 16:22   #13
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

På vegne av Snuppa takker jeg Canisa for at hun har hatt noe å ha på seg fram til nå. I tilllegg ber vi om at Canisa-snuppa vokser kraftig mye, sånn at de ikke er i samme størrelse lenger.

Gammel 12-02-11, 16:25   #14
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Og jeg vil gjerne skryte av kjolen jeg kjøpte av Angelique. Akkurat nå henger den fremme på soverommet, så jeg kan beundre den før jeg sovner.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 16:44   #15
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og i dag har jeg stått god og varm i timesvis på en skøytebane i 18 minus, takker være dunkåpe fra Angelique og Timberlands fra jeg husker ikke hvem.

( noen som har noen gode votter til salgs, forresten?)

Gammel 12-02-11, 16:48   #16
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bor i mine DuoBoots-støvletter som jeg har kjøpt av smilefjes. Jeg håper de aldri, ALDRI går i stykker.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 18:13   #17
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er superfornøyd med dunjakken og Sorel-skoene jeg kjøpte av Avatar.

Gammel 12-02-11, 18:16   #18
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker dunkåpen fra Skogstad som jeg kjøpte av Morella hver dag!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 18:22   #19
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Klærne jeg kjøpte til meg selv fra Maxine i fjor. Jeg liker ikke å gå med kjole, men etter å kjøpt en sort fløyelskjole hos henne, så har jeg fått et helt annet syn på det. Så tusen takk til snille Maxine

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 19:19   #20
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Og minstejenta mi bare elsker de røde skoene jeg kjøpte av Teflona!

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Da kan jeg takke Skremmern for den fantastiske dongerikåpa med pels jeg kjøpte til Lille, den er utrolig god!
Og takk til Teflona som solgte meg blant annet en fantastisk bukse som Lille elsker, den er så mye og god.
Og en takk til Shamu som har laget verdens beste fleecedress til Lille.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og i dag har jeg stått god og varm i timesvis på en skøytebane i 18 minus, takker være dunkåpe fra Angelique og Timberlands fra jeg husker ikke hvem.

( noen som har noen gode votter til salgs, forresten?)

Dette var hyggelig lesning! Timberlandene kjøpte du av meg, P, de er jo bare gull.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:06.