Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kaffekanne

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-11, 11:31   #1
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Kaffekanne

Hvor ofte bytter dere ut kaffekannene deres?

Jeg vasket kaffekannen nå og da lak (eh, heter det lak?) det kaffe nederst av kannen? Er det på tide å skifte ut kannen da?

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 11:41   #2
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffekanne

Det problemet har jeg aldri hatt med Stelton-kannene mine. De kan demonteres og vaskes på innsiden. Andre kanner har vært et par år eller så før jeg har byttet dem ut.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 11:42   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh ... Aldri?

Vi har en Stelton-kanne, og den har holdt fint i ti år snart.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 11:46   #4
Ema

Ema sin avatar

Standard

Aldri hatt det problemet? Vel, da er det vel kaffekannen min som er elendig.
Jeg har sett på Stelton kannene, men lokket er jo helt løst, ramler den ikke av når man heller kaffe i koppen?

Gammel 25-02-11, 11:50   #5
Ema

Ema sin avatar

Standard

Det er denne jeg har sett på:

Men Korken er jo helt løs, skal ikke skrus på eller noenting. Eller finnes det flere typer?

Gammel 25-02-11, 11:54   #6
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du får med skrulokk i tillegg ti vippelokket. Men det faller ikke ut når du heller av kanna. Det fungerer kjempebra og blir nesten aldri søl. Ikke om det er meg som heller iallefall.

Gammel 25-02-11, 11:55   #7
Ema

Ema sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Du får med skrulokk i tillegg ti vippelokket. Men det faller ikke ut når du heller av kanna. Det fungerer kjempebra og blir nesten aldri søl. Ikke om det er meg som heller iallefall.

Holder kaffen seg varm med vippelokket?

Gammel 25-02-11, 12:28   #8
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Holder kaffen seg varm med vippelokket?

Ikke i timesvis, men nok til et vanlig kaffeslabberas.

Gammel 25-02-11, 13:26   #9
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er den vi har.

Hvis du vil holde kaffen varm i timevis, bruker du skrulokket som følger med. Skal du drikke den i løpet av en time eller to, fungerer vippelokket utmerket. Og nei, det faller ikke av eller søler.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 13:35   #10
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Vi bytter sjelden kaffekanne. Men når det er sagt finnes det mange elendige kanner, og kanne som lekker i bunnen ville jeg definitivt byttet.

Har denne fra Eva Solo og er strålende fornøyd, den har kommet best ut i tester mange ganger og. (I motsetning til Stelton. )

-Pippi

Sist redigert av Robyn : 25-02-11 kl 14:41.
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 14:18   #11
Ema

Ema sin avatar

Standard

Ok, da er det på tide å bytte kanne!

Robyn: den kannen så fin ut.

Gammel 25-02-11, 14:23   #12
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Vi bytter sjelden kaffekanne. Men når det er sagt finnes det mange elendige kanner, og kanne som lekker i bunnen ville jeg definitivt byttet.

Har denne fra Stelton og er strålende fornøyd, den har kommet best ut i tester mange ganger og. (I motsetning til Stelton. )

Stelton? Er ikke det Eva Solo sin kanne da?

Gammel 25-02-11, 14:41   #13
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Stelton? Er ikke det Eva Solo sin kanne da?

But ofcourse.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 19:44   #14
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

But ofcourse.

Men ja, veldig fin kanne, den står på topp på ønskelisten min til bursdagen. :kaffe-kjerring:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02.