|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Larvesjokoladehttp://www.vgtv.no/?id=36244 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Larvesjokolade...Eg hadde lyst på sjokolade i går, før eg oppdaga den artikkelen. Eg har fremdeles ikkje lyst på sjokolade... Eg slutter heller å spisa sjokolade, enn å spisa det der. Og sjølv om eg var like bestemt på at eg ALDRI skulle spisa froskelår eller snegler, så blir eg nok heller gal enn å gå tilbake den der.
![]() |
#3 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: LarvesjokoladeTenk at det endelig kommer noe som får meg til å miste lysten på sjokolade.
![]() |
#4 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: LarvesjokoladeElendig "artikkel". Ikke uvanlig for VG.
![]() |
#5 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LarvesjokoladeJeg må jo innrømme at jeg ikke kommer til å teste ut kulinariske larveopplevelser....
![]() |
|
|