|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noen synske her som kan fortelle meg hvor jeg har mistet tilgodelappen min?På 1600,-? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Noen synske her som kan fortelle meg hvor jeg har mistet tilgodelappen min?Den ligger i posen (sjekk posen du har brukt i søpla). Eller i jakkelommen på den andre jakka. Eller i boksen mellom forsetene på bilen, evt på _bortsiden_ av høyre forsete. Sist redigert av m^2 : 29-12-10 kl 18:09. Årsak: Iphone... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nå også i farger
![]() Sv: Noen synske her som kan fortelle meg hvor jeg har mistet tilgodelappen min?Mest sannsynlig har den ramlet ut av lomma mi, så den kan være all over. :dobbeltsukk: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Noen synske her som kan fortelle meg hvor jeg har mistet tilgodelappen min?Spør på senteret/butikken der du fikk den, kanskje den har falt utav lomma? ELler la du den i veska? Parkeringsplassen? Eller på hylla i garderoben der jakka di henger?
![]() |
#5 |
Nå også i farger
![]() Sv: Noen synske her som kan fortelle meg hvor jeg har mistet tilgodelappen min?Det verste når man leter sånn er at man husker søren meg ingenting, eller tror man husker, eller ikke... Har gitt beskjed i butikken. Håper sjelen som eventuelt finner/har funnet den er ærlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Noen synske her som kan fortelle meg hvor jeg har mistet tilgodelappen min?Så kjedelig! Jeg hater tilgodelapper, de har en tendens til å fordufte. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|