|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva finne på lærergave?Jeg må kjøpe og finne på gave til læreren til største tulla fra hele klassen. Hva finne på til en mann på 47 år? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Hva finne på lærergave?Gavekort på Clas Olson eller spa, platekompaniet etc. Alt annet er julestjerner og glassbolle/vase.
![]() |
#5 |
guru advisor
|
![]() Sv: Hva finne på lærergave?Er det fy fy med en god flaske vin fra elever til lærer altså? Uff da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hva finne på lærergave?Jeg bruker å lage brente mandler til jul, og ungene gir en pose til læreren og en til assistenten. Bruker å være populært.
![]() |
#8 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva finne på lærergave?Thermokopp og god kaffe?
![]() |
#9 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hva finne på lærergave?
Blir mye brente mandler for 250 kroner.
For alt sammen? Bare sjokolade? Da må jeg i tilfelle finne noe som en ikke vanligvis kjøper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
søt
![]() Sv: Hva finne på lærergave?Shit. Takk for at du startet denne tråden, hilsen foreldrekontakt som suser ned på Ica Maxi.
![]() |
#11 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Hva finne på lærergave?Gavekort på Biltema. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva finne på lærergave?Lærermannen min har noen ganger fått gavekort på kjøpesenter. Blomster og konfekt er også helt fint, synes han altså. En gang fikk han en flott kniv. Den har han stadig med på tur, og det er nok den gaven han har hatt mest glede av i ettertid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva finne på lærergave?Jeg liker best sjokolade. Eller vin. Eller gavekort (men ikke på Clas Ohlson |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Fru Jacobsen
![]() Re: Hva finne på lærergave?Gavekort på kjøpesenteret pluss en pose sjokolade ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Hva finne på lærergave?Hva med en liten kurv med god kaffe, en fin kopp og noe deilig sjokolade? Koppen kan han jo ha på lærerværelset hvis han vil.
![]() |
#17 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva finne på lærergave?Gavekort er fin gave når det er såpass mye som et par hundre, ja. Hvis du ikke aner noe om interesser, så høres gavekort på et kjøpesenter greit ut, ellers ville jeg synes det var hyggeligere med noe litt mer spesifikt (f.eks. bokhandel), men kjenner man ikke folk så godt, så gjør man ikke det. Og så synes jeg det er hyggelig med en liten fysisk gave også, f.eks. en pose sjokolade.
![]() |
#18 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hva finne på lærergave?Da ble det en stor gulleske med Anthon Berg konfekt og en bukett med røde tulipaner (sånne som ikke trenger å stå i vann før de skal settes opp). Nå er i alle fall tulipanenen pakket godt inn, så får jeg håpe han greier å få dem med hjem uten at de fryser. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|