|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
Se resultatene: Liker du å se film alene? | |||
Film er best når jeg er alene |
![]() ![]() ![]() ![]() |
14 | 10,61% |
Det er helt ok å se film alene |
64 | 48,48% |
Jeg liker bedre å se film sammen med andre |
32 | 24,24% |
Jeg ser helst ikke film alene |
10 | 7,58% |
Det er dritkjedelig å se film alene |
6 | 4,55% |
Snart er det jul igjen! (alt annet er uinteressant) |
6 | 4,55% |
Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Shake it out!
|
![]() Liker du å se film alene?Jepp, det lurer jeg på i dag. For jeg har konkludert med at det gjør i grunnen ikke jeg. En ting er at jeg aldri går på kino alene. Men jeg merker at jeg ikke liker å se film alene hjemme heller.
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Liker du å se film alene?Jeg kan godt gå på kino alene, men å sette på en film når jeg er hjemme alene er ikke aktuelt. Da er det kjedelig.
![]() |
#3 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du å se film alene?Spørs hva filmer det er. Viss det er en grøsser, action, vampyrfilmer eller komedie er det beste å se de i lag med noen. Viss det er fantasy, katastrofefilmer eller superheltfilmer så ser jeg de helst alene eller i sammen med storebror min.
![]() |
#4 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du å se film alene?Jeg foretrekker å se film alene. Kan ikke fordra utidig prating mens jeg ser film eller andre spennende programmer. Unntaket er julefilmer, - vi ser 6-8 av disse i førjulstida hvert år - disse må jeg se sammen med en eller flere i familien. Men så kan jeg replikkene omtrent utenat etterhvert også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Liker du å se film alene?
Jeg er motsatt. Jeg har aldri vært på kino alene, men jeg ser gjerne film på tv alene
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Liker du å se film alene?Jeg synes det er morsomst å se film sammen med noen, men gjør det gjerne alene hvis det passer bedre. Vi snakker jo ikke under filmen uansett. Og jeg har vært mange ganger på kino alene; mannen og jeg bestiller ikke barnevakt for å gå på kino, så vi ser ofte samme film på to separate dager.
![]() |
#8 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du å se film alene?Kommer helt ann på kategori. Er det noe som jeg på noen som helst måte kan grine av, så ser jeg de helst alene, jeg har en tendens til å ta a litt.. Har jeg hørt, så da slipper jeg å gå på do for å hulke ferdig om jeg er alene.
![]() |
#9 |
Originala
|
![]() Sv: Liker du å se film alene?Jeg synes det er helt greit å se film alene. Hyggelig å gjøre sammen med andre også, ja, men må ikke nødvendigvis dele filmopplevelsen med noen der og da. Har også vært på kino alene, og synes det er ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Borte
|
![]() Sv: Liker du å se film alene?Jeg liker veldig godt å se film alene.
![]() |
#11 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Liker du å se film alene?Det er for så vidt helt greit å se film alene, men det hadde vært veldig hyggelig å se film sammen med noen også. Her i huset er det imidlertid slik at sambo ser på en hel film bare en gang hvert skuddår eller så, så jeg må se film alene hvis jeg i det hele tatt skal få sett noen. Kino har jeg vel knapt vært på etter at jeg fikk barn.
![]() |
#12 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Liker du å se film alene?Nei, det gjør jeg i praksis aldri. Jeg husker ikke sist jeg var på kino, de eneste DVD-ene jeg setter på er av typen "Tornerose" eller "Emil i Lønneberget" og jeg ser ikke TV. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Haha jeg så den sammen med en venninne. Hun gråt på de "rette" stedene, og jeg lo. Til sammen konkluderte vi med at det var en fin film siden den frembragte både gråt og latter.
![]() |
#14 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Liker du å se film alene?Jeg har gått på kino alene. For mange, mange år siden. Det føltes litt merkelig, men helt ok, så jeg har tenkt på at jeg burde egentlig gjøre det litt oftere. Luren og jeg har ikke alltid lyst til å se de samme filmene, så av og til skulle jeg ha gått alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Liker du å se film alene?Jeg har ingen problemer med å gå på kino alene (men det krever litt trening). Følgelig er det også uproblematisk å se film hjemme alene. Det eneste som er dumt er at det ikke er noen å diskutere med etterpå.
![]() |
![]() |
#16 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Liker du å se film alene?Jeg liker godt å se film alene. Jeg føler meg litt Viggo Venneløs om jeg går på kino alene, men det hender at jeg gjør det. Hjemme, med strikketøy og akkurat den filmen jeg har mest lyst til å se er deilig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Superkul
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Liker du å se film alene?Jeg kan godt se en film hjemme alene, men hadde nok aldri gått på kino alene
![]() |
#19 |
Audacious
|
![]() Sv: Liker du å se film alene?Jeg liker å se film aleine, men det gjør ikke filmopplevelsen bedre eller noe sånt. Jeg har også gått en del på kino og på teater aleine, det er helt greit.
![]() |
#20 |
...we have cookies
|
Det er et stort poeng - jeg nikoser meg med strikketøyet mens jeg ser film. Men nå har Luren skaffet seg (oss) projektor og da må det være mørkt i stua. Pokker. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|