|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Min kjære får/har fått TRX Suspension Trainer
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?ipad og skistaver. Og kanskje noe annet som jeg ikke vet hva er hvis jeg kommer på hva det skulle vært isåfall. |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Han skal få digitalt speilreflekskamera. |
![]() |
![]() |
#5 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?To sesonger Star Wars - The Clone Wars på DVD og en pologenser. Et stort legobyggesett i julestrømpen.
![]() |
#6 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Vi gir ikke så dyre gaver til hverandre. I år får mannen abbonnement på Pondus og skjorte + billetter til teater.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Jeg håper forresten at min gir meg billetter til den derre Kaizergreia som skulle være i Spektrum. |
![]() |
![]() |
#8 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Stor globus, som han får saman med ungane. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
intro
|
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?
...hvilket går nesten ut på ett her, med en mann som har bursdag lille julaften.
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Vi kjøper normalt ikke gaver til hverandre vi heller, så det kameraet er vel strengt tatt til den sjuggerplømske familien |
![]() |
![]() |
#15 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Min skal få ishockeyskøyter og ishockeykølle. Mulig jeg burde slenge med en hjelm der også.
![]() |
#16 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Åja, særlig at jeg lar meg lure av den der.
![]() |
#19 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Gullbilletter til Top Gear i Spektrum. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|