|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Ordre hos CDON. Grunn til å bli gretten?Jeg la den 19. desember inn en bestilling hos CDON. Denne bestillingen ble lagt inn kun fordi CDON garanterte levering før julaften. Jeg fikk raskt bestillingsbekreftelse på mail. CDene og DVDene som var bestilt dukket imidlertid ikke opp før julaften. Jeg er ikke dummere enn at jeg skjønner at posten kan bli forsinket i førjulsrushet, men da jeg gikk inn på "min side" på CDONs nettside, så jeg at de ikke hadde sendt ordren i det hele tatt.
Hvis de først skal gi meg en kompensasjon, bør den ikke da være på den bestillingen som allerede er gjort? Den aktuelle ordren er på ca. kr. 600,-, og jeg merker at jeg blir lettere provosert over denne liksom-kompensasjonen.
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Ordre hos CDON. Grunn til å bli gretten?Som kompensjon for at vi har tullet og tøyset med bestillingen din, får du fri frakt neste gang du bestiller hos oss.
![]() |
#3 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Ordre hos CDON. Grunn til å bli gretten?
Hvis denne bestillingen skjer innen 30 dager.
![]() |
#5 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ordre hos CDON. Grunn til å bli gretten?Den kompensasjonen kan de i alle fall ta og stikke en viss plass. Hallo? Det er jo akkurat dette mange gjør for å få kunder - nemlig å "spandere porto". Det er hårreisende! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Ordre hos CDON. Grunn til å bli gretten?Jeg er jo en kjiping, så jeg hadde sendt dem en mail, og forklart at de kunne stikke "kompensasjonen" sin et visst sted, og at du ikke ønsker varene på de premisser de skisserer. |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Ordre hos CDON. Grunn til å bli gretten?Jeg har bare positive erfaringer med CDON, men er enig at dette var en kjip greie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ordre hos CDON. Grunn til å bli gretten?Akkurat det samme skjedde meg for to år sidan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Rastløs dagdrømmer
|
:medkjiping:
Fikk du også enn slik "kompensasjon"?
![]() |
#12 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Ordre hos CDON. Grunn til å bli gretten?Jeg synes det er idiotisk med "kompensasjoner" som gjelder for neste kjøp. 29 kr er heller ikke mye å skryte av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Dukkar plutseleg opp ...
Nei, eg vart fråtatt handlekonsesjonen fordi eg ikkje henta/ville betale for gåver som eg ikkje kunne bruke likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Ordre hos CDON. Grunn til å bli gretten?Du er selvsagt i din fulle rett til å bli gretten - vil du snakke om det?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Ordre hos CDON. Grunn til å bli gretten?Dette er latterlig - enkelt og greit. Jeg har selv bare gode erfaringer fra CDON, men denna må de lenger ut på landet med. Send en mail i retur med spørsmål om de tuller med deg - det er selvsagt den aktuelle bestillingen du skal ha kompensasjon for; ikke en eventuell neste ordre, innen 30 dager ...
![]() |
#18 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Ordre hos CDON. Grunn til å bli gretten?Det der kan overhodet ikke kalles en kompensasjon!
![]() |
#19 |
Håpefull eller håpløs....
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
Kunne ikke vært mer enig!
![]() |
|
|