Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor finner jeg pene tunikaer til jenter?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-10, 18:10   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor finner jeg pene tunikaer til jenter?

Niesene mine ønsker seg tunika, og jeg har ikke funnet noen som var fine. Det nærmeste jeg har kommet var noen fra Chill of Norway, og de kostet 800 kr. Det er for dyrt. Jeg har ikke peiling på jenteklær, så jeg trenger hjelp! Hva liker 6 og 8 år gamle jenter? Og hvor kan jeg finne det?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 19:08   #2
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor finner jeg pene tunikaer til jenter?

Storesøster har flere fine fra Next. Men vet ikke om det er så lett å få tak i det merket fra Norge.

Gammel 10-12-10, 19:09   #3
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Wow har noen fine nå. Og H&M

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 19:10   #4
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

me&I har noen søte.

Gammel 10-12-10, 19:12   #5
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har Wow klær i størrelse for seksåringer? Jeg har aldri vært i en Wow-butikk, så jeg har virkelig ikke peiling.

me&I, hva er det for noe?

Next tror jeg de har på Byporten. Eller roter jeg da?

Gammel 10-12-10, 19:13   #6
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her har jeg nettopp funnet noen.

http://www.pompdelux.no/p/nyheter-nyheter

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 19:17   #7
Pamina

Pamina sin avatar

Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

http://www.meandi.se/sv/produkter/102209.aspx

Her er adressen til kolleksjonen, men det er vel bare mulig å handle på homeparties foreløpig. De har imidlertid inmari søte produkter som har bra kvalitet. Blir kanskje litt sent å få tak i klærne før jul.

Gammel 10-12-10, 19:24   #8
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner lei som selger me&i om du er interessert hvertfall

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 19:41   #9
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

WOW går fra ca. 8 år og oppover.

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 19:41   #10
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Har Wow klær i størrelse for seksåringer? Jeg har aldri vært i en Wow-butikk, så jeg har virkelig ikke peiling.

me&I, hva er det for noe?

Next tror jeg de har på Byporten. Eller roter jeg da?

Jeg kjøpte dunjakken til datteren min i fjor, og da var hun 6 år. Jeg kjøpte xxxs.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 19:42   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkte også me&I, var skikkelig lei meg fordi jeg ikke hadde en jente på 6 da jeg var på homeparty for dem.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 20:31   #12
Pamina

Pamina sin avatar

Standard

Jeg og kjenner en salgsvert for dem, som ikke bor langt unna deg, Monsoon.

Gammel 10-12-10, 21:03   #13
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De selger noen fra Reflex på Barnas Hus som er ganske fine og ikke koster all verden (149,-). Barnas Hus har halv pris på Reflex 19.desember ser jeg på kalenderen deres. Finnes opp til str. 10 år.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 21:07   #14
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Tusen takk for mange gode svar! Jeg skal titte litt på linkene, og takk m^2 og Pamina, jeg kommer tilbake til dere om jeg finner noe jeg kunne tenke meg å prøve å få tak i!

Gammel 10-12-10, 22:38   #15
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er 50% på hele PompDeLux-kolleksjonen fra i dag :-) Du kan bestille fra nettsiden deres. Jenta mi på 6 har mange tunikaer derfra, de er kjempefine og hun elsker dem. Nå som det er salg er de jo veldig rimelige også.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 21:23   #16
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

H&M

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 09:51   #17
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Chick living.no har tilbud (519,-) på Chill Norway tunikaer i fler str. i modellen Alfador dusty pink. Har kjøpt den selv og den er nydelig.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 22:09   #18
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Tusen takk for hjelpen alle sammen! Jeg endte til slutt opp med tunikaer fra Wow. De så ut til å passe barnas ønsker veldig bra.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:06.