Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjerteskjærende statuser på Facebook, hva er vitsen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-10, 21:20   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjerteskjærende statuser på Facebook, hva er vitsen?

Jeg har et par (eller flere) på vennelista mi som hele tiden legger ut sånne grusomme statuser, som feks. den som florerer der inne nå om den lille jenta som blir slått ihjel av mora si for å ha tegnet "jeg elsker deg mamma" på lakenet, og så "sett denne på statusen din for å vise at du er imot barnemishandling". Hæ? Jeg blir skikkelig dårlig av sånne statuser, får det jo ufrivillig slengt rett i trynet, og jeg skjønner ikke vitsen heller. Skal jeg sette det på statusen min for å forhindre at noen av mine venner mishandler ungene sine, liksom?

Gammel 17-11-10, 21:21   #2
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjerteskjærende statuser på Facebook, hva er vitsen?

Har ikke sett denne jeg.

Gammel 17-11-10, 21:24   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er grusom, men samtidig veldig overdrevet og urteit. Jeg kjenner det kribler i slettefingeren når jeg ser at folk legger ut sånt. Folk må jo selvsagt få legge ut det de vil, men dette er skikkelig drøyt synes jeg. Og helt poengløst.

Gammel 17-11-10, 21:24   #4
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har sett denne i dag. Det er så teeit!

Gammel 17-11-10, 21:24   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Første gangen jeg ser dette er når du skriver det nå.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:24   #6
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Har ikke sett den, så da er det ingen av mine venner som har den.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:24   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere trenger smartere venner.

Gammel 17-11-10, 21:25   #8
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Ja jeg fatter heller ikke vitsen med å legge ut sånt. Det er helt utrolig hva folk får seg til å legge ut der inne.
De får gjøre som de vil, men altså et par sosiale antenner bør man vel ha.

Gammel 17-11-10, 21:25   #9
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg reagerte også på den statusen.. æsj så ekkelt.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:27   #10
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har et par (eller flere) på vennelista mi som hele tiden legger ut sånne grusomme statuser, som feks. den som florerer der inne nå om den lille jenta som blir slått ihjel av mora si for å ha tegnet "jeg elsker deg mamma" på lakenet, og så "sett denne på statusen din for å vise at du er imot barnemishandling". Hæ? Jeg blir skikkelig dårlig av sånne statuser, får det jo ufrivillig slengt rett i trynet, og jeg skjønner ikke vitsen heller. Skal jeg sette det på statusen min for å forhindre at noen av mine venner mishandler ungene sine, liksom?

Dette forstår ikke jeg heller. Jeg melder meg ikke inn eller markerer på noe som helst vis at jeg er imot barnemishandling. Det er jo selvsagt.

Hvorfor er det så mange som ser på disse videoene, forresten. Er det et behov for å gråte? Jeg prøver så godt jeg kan å unngå sånne. Jeg vet at det skjer grusomme ting her i verden, men jeg kjenner at jeg ikke å orker å ta enkeltsjebner inn over meg hele tida.

Gammel 17-11-10, 21:28   #11
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jeg la merke til den for ett øyeblikk siden. Den er jo laget over samme mal som mange liknende meldinger, men akkurat denne følte jeg ble litt overdrevet og den traff meg slettes ikke. Vanskelig å sette fingeren på hva det er med den som gjør at den ikke når frem.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:31   #12
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dette har jeg heldigvis ikke sett noe til. Jeg skjønner heller ikke hva som er vitsen, men det gjør jeg sjelden med alle de "kopier-og-lim-inn" -statusene som liksom skal støtte et eller annet. Sjedeli.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:34   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg la merke til den for ett øyeblikk siden. Den er jo laget over samme mal som mange liknende meldinger, men akkurat denne følte jeg ble litt overdrevet og den traff meg slettes ikke. Vanskelig å sette fingeren på hva det er med den som gjør at den ikke når frem.

Den er for overdrevet, så jeg skjønner godt at den ikke når inn. Jeg ble dårlig av den da, men jeg ser for meg alle sånne skrekkscenarioer og blir satt ut. Tåler jo ingenting. Men jeg ser at denne er skikkelig overdrevet og teit, og måten den er skrevet på er bare veldig dårlig.

Jeg ser at det er de samme på lista mi som alltid kommer med sånne meldinger. Hele tiden. Irriterende.

Gammel 17-11-10, 21:37   #14
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eh, jeg har visst veldig mange med den statusen nå. Klør i fingerne!

Gammel 17-11-10, 21:39   #15
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Hver gang noen slenger opp noe sånt noe så lurer jeg på om disse menneskene ærlig tror de gjør noe som helst forskjell? Den der med kreft, for eksempel, som påpeker at kun to prosent tør og stå opp og vise støtte i forhold til resten av oss følelseskalde jævler, tror folk som har den oppe at det gjør noe som helst forskjell?

Jeg skjønner ikke copypasta fra før av, men dette med å "vise støtte" forvirrer meg enda mer.

Gammel 17-11-10, 21:42   #16
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ikke sett denne meldingen enda, men antar det nå ikke tar lang tid før den dukker opp hos noen på min venneliste også. jeg liker ikke disse statusene som alle kopierer for å vise at de støtter noe eller ikke.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:43   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Neimen i hælvete, der dukket den opp i min newsfeed også. Jeg trodde jeg hadde ignorert den berta for lenge siden?

Gammel 17-11-10, 21:44   #18
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Dere trenger smartere venner.

jupp

ikke sett den jeg heller...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:44   #19
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jaja, jeg var visst litt for rask. Der hadde den sannelig dukket opp hos meg også.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:45   #20
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Hvorfor er det ingen som støtter NAV-arbeidere? De blir jo utbrente, deprimerte og halvdøde over en lav sko, og har det verste arbeidsmiljøet i Norge. Og de er sikkert både tissatrengte og slitne de også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:16.