|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hjerteskjærende statuser på Facebook, hva er vitsen?Jeg har et par (eller flere) på vennelista mi som hele tiden legger ut sånne grusomme statuser, som feks. den som florerer der inne nå om den lille jenta som blir slått ihjel av mora si for å ha tegnet "jeg elsker deg mamma" på lakenet, og så "sett denne på statusen din for å vise at du er imot barnemishandling". Hæ? Jeg blir skikkelig dårlig av sånne statuser, får det jo ufrivillig slengt rett i trynet, og jeg skjønner ikke vitsen heller. Skal jeg sette det på statusen min for å forhindre at noen av mine venner mishandler ungene sine, liksom?
![]() |
#2 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Hjerteskjærende statuser på Facebook, hva er vitsen?Har ikke sett denne jeg.
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hjerteskjærende statuser på Facebook, hva er vitsen?Den er grusom, men samtidig veldig overdrevet og urteit. Jeg kjenner det kribler i slettefingeren når jeg ser at folk legger ut sånt. Folk må jo selvsagt få legge ut det de vil, men dette er skikkelig drøyt synes jeg. Og helt poengløst.
![]() |
#8 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Hjerteskjærende statuser på Facebook, hva er vitsen?Ja jeg fatter heller ikke vitsen med å legge ut sånt. Det er helt utrolig hva folk får seg til å legge ut der inne.
![]() |
#10 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Hjerteskjærende statuser på Facebook, hva er vitsen?
Dette forstår ikke jeg heller. Jeg melder meg ikke inn eller markerer på noe som helst vis at jeg er imot barnemishandling. Det er jo selvsagt.
![]() |
#11 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Hjerteskjærende statuser på Facebook, hva er vitsen?Jeg la merke til den for ett øyeblikk siden. Den er jo laget over samme mal som mange liknende meldinger, men akkurat denne følte jeg ble litt overdrevet og den traff meg slettes ikke. Vanskelig å sette fingeren på hva det er med den som gjør at den ikke når frem.
![]() |
![]() |
#12 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Hjerteskjærende statuser på Facebook, hva er vitsen?Dette har jeg heldigvis ikke sett noe til. Jeg skjønner heller ikke hva som er vitsen, men det gjør jeg sjelden med alle de "kopier-og-lim-inn" -statusene som liksom skal støtte et eller annet. Sjedeli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hjerteskjærende statuser på Facebook, hva er vitsen?
Den er for overdrevet, så jeg skjønner godt at den ikke når inn. Jeg ble dårlig av den da, men jeg ser for meg alle sånne skrekkscenarioer og blir satt ut. Tåler jo ingenting. Men jeg ser at denne er skikkelig overdrevet og teit, og måten den er skrevet på er bare veldig dårlig.
![]() |
#14 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hjerteskjærende statuser på Facebook, hva er vitsen?Eh, jeg har visst veldig mange med den statusen nå. Klør i fingerne!
![]() |
#15 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Hjerteskjærende statuser på Facebook, hva er vitsen?Hver gang noen slenger opp noe sånt noe så lurer jeg på om disse menneskene ærlig tror de gjør noe som helst forskjell? Den der med kreft, for eksempel, som påpeker at kun to prosent tør og stå opp og vise støtte i forhold til resten av oss følelseskalde jævler, tror folk som har den oppe at det gjør noe som helst forskjell?
![]() |
#16 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjerteskjærende statuser på Facebook, hva er vitsen?Jeg har ikke sett denne meldingen enda, men antar det nå ikke tar lang tid før den dukker opp hos noen på min venneliste også. jeg liker ikke disse statusene som alle kopierer for å vise at de støtter noe eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjerteskjærende statuser på Facebook, hva er vitsen?Jaja, jeg var visst litt for rask. Der hadde den sannelig dukket opp hos meg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Hjerteskjærende statuser på Facebook, hva er vitsen?Hvorfor er det ingen som støtter NAV-arbeidere? De blir jo utbrente, deprimerte og halvdøde over en lav sko, og har det verste arbeidsmiljøet i Norge. Og de er sikkert både tissatrengte og slitne de også.
![]() |
|
|