Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Dette er flaut! (Gaver til egne barn)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-10, 08:28   #1
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Dette er flaut! (Gaver til egne barn)

Jeg sliter, veldig!

Min lille frøken blir 2år i morgen og jeg har ingen ide overhode på hva jeg skal kjøpe til henne. Jeg har heller ikke kjøpt julegave til hverken hun eller gutt på 6år.

Hjelp! Hva lurt kan jeg finne på?

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 08:30   #2
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette er flaut! (Gaver til egene barn)

Mine får et finflott LEGO-bord MED innhold!!
Og litt anna stæsj, bla. mp3 spiller (billig) og muligens litt skiutstyr.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 08:31   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er hun glad i musikk? En enkel liten cd-spiller som hun selv kan betjene selv selges på lekebutikker. Lydkvaliteten er ikke all verden, men det er ikke prisen heller slik at det ikke er noen krise når/om den ødelegges. Knerten (3 år) får i år, men vi innser at han godt kunne fått for lenge siden.

6-åringer trenger ski, skøyter og akebrett. Har han slikt?

Gammel 14-12-10, 08:31   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke interesser har hun? Barn er jo så forskjellige at det går liksom ikke an å si noe konkret. Min datter ville aldri ha typiske "jenteleker" som feks. dukker, hun ville bare ha biler. Sønnen min elsker traktorer og gravemaskiner, så vi har tenkt å kjøpe noe sånt til ham, i tillegg til at vi har kjøpt en stor Makka Pakka-bamse som snakker og synger (han elsker Drømmehagen).
Lego pleier vel å slå an hos de fleste barn. Eller Duplo. Nå finnes det jo SÅ mye kult! Jeg fant Cars-duplo her en dag, og neste år kommer jo Cars 2 på kino så da regner jeg med barna får besettelsen over seg igjen, hehe.

Gammel 14-12-10, 08:32   #5
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vår 2-åring får lekekjøkkenet fra IKEA og 6-åringen får DS xl.

Gammel 14-12-10, 08:33   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, lekekjøkken! Det fikk knerten av oss da han ble 2, og det var stor lykke og er det fremdeles for både ham og søsteren.

Gammel 14-12-10, 08:35   #7
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Hun er JENTE hun liker alt med Hallo Kitty på, hun er også blitt veldig glad i Pet Shop, det strørste "problemet" er at hun har besteforeldre som bruker opp alle de gode ideene, hun får dukkevogn av svigers nå til bursdagen og dukke av både dem og min mor og far til jul.

Hallo Kitty stæsj og Pet Shop har jeg ønsket av dem som kommer i selskap så da er liksom det også opptatt.

En CD spiller eller mp3 spiller kan jo være en ide, til begge to i grunnen.

Gammel 14-12-10, 08:37   #8
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Vesla vår får lekekjøkkenet fra Ikea til jul, det er kjempefint! Har kjøpt masse stæsj og mat til også.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 09:00   #9
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Lekekjøkken er heller ingen dum ide i grunn.

6åringen har rattkjelke og ski, skøyter blir ikke brukt hos oss, ikke enda.
Han har jeg også 750kr fra mor og far som jeg må kjøpe gave for.

Gammel 14-12-10, 09:09   #10
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dette er flaut! (Gaver til egne barn)

Om hun får en del leker og slikt hadde jeg sikkert kjøpt noe fornuftig, må jo ikke være leker vel...
Hva med jakke, dress, sko ol?

Gammel 14-12-10, 09:09   #11
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lekekjøkken fikk minstejenta vår i fjor (hun var da to uker fra å være to) og hun elsker det hemningsløst. I år får hun rosa cd-spiller til å ha på rommet.

Gammel 14-12-10, 09:13   #12
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

2-åring: Lekekjøkken og lekemat
6-åring: Bakuga og lego

Eller du kan gi dem en lekekatalog og be dem krysse ut ei ønskeliste i katalogen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 09:19   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lekekjøkken ja, det ønsker toåringen min seg. At jeg ikke kom på det! Men det er litt dyrt da, de fleste jeg har sett, og de billige pleier jo å være så plastrælete.
Det ene jeg så på IKEA var helt fantastisk! Sønnen min måtte dras vekk med makt, hylende og sparkende. Men det er for dyrt da. :/

Gammel 14-12-10, 09:36   #14
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lekekjøkken med lekemat.
Leke-støvsuger, -hårføner, osv
Badedukke, dukke med div stelletilbehør.
Duplo.
Store perler med brett.
Tegnesaker.
Cd-spiller med cd.

Lego
Tegnesaker
Bøker
Bagukan, Pokemon, Starwars.
cd-spiller med cd, lydbøker.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 09:38   #15
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Lekekjøkken ja, det ønsker toåringen min seg. At jeg ikke kom på det! Men det er litt dyrt da, de fleste jeg har sett, og de billige pleier jo å være så plastrælete.
Det ene jeg så på IKEA var helt fantastisk! Sønnen min måtte dras vekk med makt, hylende og sparkende. Men det er for dyrt da. :/

Europris har hatt et lekekjøkken i tre, fint. Koster kr 298 tror jeg.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 09:40   #16
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Iset; det finnes helt sikkert noe fine og brukte Brio-lekekjøkken på Finn.no i nærheten av deg.

Gammel 14-12-10, 10:01   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Vi skulle kjøpe på Ikea, men de var utsolgt fra produsent på høsten i fjor. Derfor endte vi må å kjøpe ett til 399 fra Toys'r'us, og det har holdt seg helt strålende i ett år i hvert fall.

Gammel 14-12-10, 10:02   #18
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi kjøpte verktøysett (lekeverktøy) til Lille Ville da hun var to. Men disse små får jo gjerne masse gaver fra besteforeldrene, så hvis det ikke er noe spesielt du tenker hun vil ha lyst på, synes jeg det er en god idé å kjøpe noe hun trenger i stedet.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 10:04   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Europris har hatt et lekekjøkken i tre, fint. Koster kr 298 tror jeg.

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Iset; det finnes helt sikkert noe fine og brukte Brio-lekekjøkken på Finn.no i nærheten av deg.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi skulle kjøpe på Ikea, men de var utsolgt fra produsent på høsten i fjor. Derfor endte vi må å kjøpe ett til 399 fra Toys'r'us, og det har holdt seg helt strålende i ett år i hvert fall.

Oj, takk dere! Jeg har mest lyst på et i tre, så jeg kan sjekke ut Europris. Men først Finn, jeg elsker jo brukthandel, at jeg ikke tenkte på det. Takk.

Gammel 14-12-10, 10:34   #20
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Lekekjøkken har vært populært her lenge, og hun blir straks to.

Til jul får hun dukkevogn av besteforeldre, noe som jeg vet blir stas etter sorgen over at vi måtte levere tilbake gåvogna vi lånte. Hun får også flere sangkort av tante. Det var de i barnehagen som tipsa oss om at hun syntes det var veldig gøy og det fikk vi bekrefta da jeg kjøpte noen brukte her inne. De er daglig i bruk. Fra oss får hun et slags dukkehus. Hun er veldig jentete så det blir nok stas å putte et par dukker og dyr ut og inn dører, vinduer og møbler der.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.