|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I endring
|
![]() Dette er flaut! (Gaver til egne barn)Jeg sliter, veldig!
![]() |
#2 |
can-jur
|
![]() Sv: Dette er flaut! (Gaver til egene barn)Mine får et finflott LEGO-bord MED innhold!!
![]() |
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Dette er flaut! (Gaver til egene barn)Er hun glad i musikk? En enkel liten cd-spiller som hun selv kan betjene selv selges på lekebutikker. Lydkvaliteten er ikke all verden, men det er ikke prisen heller slik at det ikke er noen krise når/om den ødelegges. Knerten (3 år) får i år, men vi innser at han godt kunne fått for lenge siden.
![]() |
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dette er flaut! (Gaver til egene barn)Hvilke interesser har hun? Barn er jo så forskjellige at det går liksom ikke an å si noe konkret. Min datter ville aldri ha typiske "jenteleker" som feks. dukker, hun ville bare ha biler. Sønnen min elsker traktorer og gravemaskiner, så vi har tenkt å kjøpe noe sånt til ham, i tillegg til at vi har kjøpt en stor Makka Pakka-bamse som snakker og synger (han elsker Drømmehagen).
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Dette er flaut! (Gaver til egene barn)Ja, lekekjøkken!
![]() |
![]() |
#7 |
I endring
|
![]() Sv: Dette er flaut! (Gaver til egene barn)Hun er JENTE hun liker alt med Hallo Kitty på, hun er også blitt veldig glad i Pet Shop, det strørste "problemet" er at hun har besteforeldre som bruker opp alle de gode ideene, hun får dukkevogn av svigers nå til bursdagen og dukke av både dem og min mor og far til jul.
![]() |
#8 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Dette er flaut! (Gaver til egene barn)Vesla vår får lekekjøkkenet fra Ikea til jul, det er kjempefint! Har kjøpt masse stæsj og mat til også.
![]() |
#9 |
I endring
|
![]() Sv: Dette er flaut! (Gaver til egene barn)Lekekjøkken er heller ingen dum ide i grunn.
![]() |
#10 |
er her
|
![]() Sv: Dette er flaut! (Gaver til egne barn)Om hun får en del leker og slikt hadde jeg sikkert kjøpt noe fornuftig, må jo ikke være leker vel...
![]() |
#11 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Dette er flaut! (Gaver til egne barn)Lekekjøkken fikk minstejenta vår i fjor (hun var da to uker fra å være to) og hun elsker det hemningsløst. I år får hun rosa cd-spiller til å ha på rommet.
![]() |
#12 |
Står på egne ben
![]() Sv: Dette er flaut! (Gaver til egne barn)2-åring: Lekekjøkken og lekemat |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Dette er flaut! (Gaver til egne barn)Lekekjøkken ja, det ønsker toåringen min seg.
![]() |
#14 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dette er flaut! (Gaver til egne barn)Lekekjøkken med lekemat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dette er flaut! (Gaver til egne barn)
Europris har hatt et lekekjøkken i tre, fint. Koster kr 298 tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
Vi skulle kjøpe på Ikea, men de var utsolgt fra produsent på høsten i fjor. Derfor endte vi må å kjøpe ett til 399 fra Toys'r'us, og det har holdt seg helt strålende i ett år i hvert fall.
![]() |
![]() |
#18 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Dette er flaut! (Gaver til egne barn)Vi kjøpte verktøysett (lekeverktøy) til Lille Ville da hun var to. Men disse små får jo gjerne masse gaver fra besteforeldrene, så hvis det ikke er noe spesielt du tenker hun vil ha lyst på, synes jeg det er en god idé å kjøpe noe hun trenger i stedet.
![]() |
#19 |
Nymotens gammeldags
Oj, takk dere! Jeg har mest lyst på et i tre, så jeg kan sjekke ut Europris. Men først Finn, jeg elsker jo brukthandel, at jeg ikke tenkte på det. Takk.
![]() |
#20 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Dette er flaut! (Gaver til egne barn)Lekekjøkken har vært populært her lenge, og hun blir straks to.
![]() |
|
|