|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Julegave til 13 år gammel guttJeg sliter litt med å finne julegave til eldstegutten min på snart 13 år, og trenger litt inspirasjon. Hva gir dere til deres sønn på omtrent samme alder? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegave til 13 år gammel guttNy ipod, han har slitt ut den gamle. I fjor fikk han dockingstasjon til ipod. Til bursdagen sin fikk han gitar.
![]() |
#3 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Julegave til 13 år gammel guttMin får fluestang, campinglykt og sitteunderlag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegave til 13 år gammel guttMin femtenåring får bla ny harddisk til PS3, den opprinnelige er full så han ønsket seg en større som han selv skal innstallere.
![]() |
#7 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Julegave til 13 år gammel guttVi har slått oss sammen med foreldrene mine og skal gi eldstemann en pc. Fra andre i familien vet jeg at han får skibukse og spill til ps3 blant annet. Han ønsker seg og gode hodetelefoner.
![]() |
![]() |
#8 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Julegave til 13 år gammel guttVi kjøpte først en docking til ipoden hans. Dagen etter døde arvelaptopen hans, så docking ble byttet til ny bærbar (som også er kombinert bursdaggave). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|