|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superbasinella
|
![]() Det gnistrer overalt, jeg blir galEtter vi begynte med ullklær, og spesielt på kalde dager så gnistrer det overalt. Jeg kan jo ikke gi barna en klem uten at vi får "støt". |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Det gnistrer overalt, jeg blir galEr det ikke hvis man også har på seg noe syntetisk? Jeg merker det ikke når poden har på seg bare ull, men når han har yttertøy i tillegg så kan jeg lade mobilen på ham.
![]() |
![]() |
#4 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det gnistrer overalt, jeg blir galDet opplever ikke vi of her bruker vi nesten bare ull på denne tida. Bruker du mye skyllemiddel i klærne? Kan det være det?
![]() |
#5 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Det gnistrer overalt, jeg blir galEg trudde klær vart mindre statiske med skyllemiddel, eg.
![]() |
#7 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Det gnistrer overalt, jeg blir galUll i blanding med syntetiske materialer blir utrolig statisk. Jeg har kjøpt nye sko med ekte ullfôr, for jeg ble så lei av å få støt av alt mulig når jeg brukte ullsokker i vinterskoene. Nå er det ingen problem.
![]() |
#8 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Det gnistrer overalt, jeg blir gal
Nei vi bruker ikke skyllemiddel på ullklærne.
Ja, mamma mente jeg burde prøve Milo skyllemiddel for å se om det ga seg litt da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Det gnistrer overalt, jeg blir galTørrere luft om vinteren gir visstnok mer statisk elektrisitet. Mener jeg også leste at det blir verre når man har tørr hud, så kanskje en god dose fuktighetskrem hadde hjulpet? (Ikke på tørkesnoren, da, men for å gi mindre gnister når klærne er tatt på.)
![]() |
#12 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det gnistrer overalt, jeg blir gal
Ull, fleece og kulde er interessant ja!!!
![]() |
#13 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Det gnistrer overalt, jeg blir galVi hadde samme problem, det var uholdbart.
![]() |
#16 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Det gnistrer overalt, jeg blir galDet hjelper når en har på gummisåler på beina inne og ute. Støt inne kan bli ille om en går på tepper i tillegg. Tøfler med gummisåler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det gnistrer overalt, jeg blir galIkke noe problemer her, jeg bruker skyllemiddel på ulla.
![]() |
|
|