Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Julebords-hjelp

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-10, 09:14   #1
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Julebords-hjelp

Jeg skal på julebord i helgen, og sliter med antrekket. De fleste julebordene jeg er på er store fester i et bestemt lokale, men dette er lite, og visstnok skal det først spises på (fancy) restaurant, og deretter på champagnebar, hva nå det er.

Jeg har kjøpt en kjole som jeg tror ligner veldig på denne, men i svart. Hva annet har jeg på? Jeg tenker på tilbehør/sko/sjal/cardigan/noe annet lurt.

Vanligvis ville jeg gått med støvletter til festen, og pensko når jeg kom dit, men siden det er restaurant, og en annen bar er det vel begrenset med garderobemuligheter. What to do? Man kan jo ikke gå med støvletter en hel kveld med sånn kjole? Hva med strømpebukse? Farge?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 09:18   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julebords-hjelp

Til en svart kjole ville jeg hatt svart strømpebukse. Pene støvletter går vel bra hvis du ikke tror du får skiftet til sko?

Gammel 23-11-10, 14:07   #3
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Ja, det gjør kanskje det? :null peiling:

Hvordan får jeg kjolen til å bli litt mer "spennende" da? Tenker at det kanskje blir litt kjedelig med svarte støvletter til svart kjole

Gammel 23-11-10, 14:08   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sorte lakksko. Forøvrig er min erfaring at restauranter har garderobe. evt litt prangende smykker (armbånd)

Gammel 23-11-10, 14:13   #5
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Notert. Jeg vet at de fleste restaurantene har garderobe, men jeg tenkte mer på å drasse med meg ekstra par sko på champagnebar og sikkert til et egnet dansested etterpå. Ser for meg at stor veske vil være vanskelig å holde styr på etter et par glass champagne - erfaringen viser at med champagne innabords er det vanskelig å holde styr på meg selv.

Men jeg har jo mannen - kanskje han kan være veskeansvarlig.. Da blir han sikkert glad.

Gammel 25-11-10, 20:52   #6
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sorte støvletter kan være flott og sexy til kjolen. Dessuten ville jeg valgt en almost black farge på strømpene - dvs. mer gråsort (og 20 den) slik at det blir en nyanseforskjell som gjør helheten mer spennende. Helt svarte strømper blir "flatt". Et iøyefallende armbånd kan godt være nok smykke.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-10, 11:55   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Sorte støvletter kan være flott og sexy til kjolen. Dessuten ville jeg valgt en almost black farge på strømpene - dvs. mer gråsort (og 20 den) slik at det blir en nyanseforskjell som gjør helheten mer spennende. Helt svarte strømper blir "flatt"..

Nja, tynnere svarte strømper gir jo ikke egentlig noe helsvart uttrykk, det heller, men gjerne almost black for min del, altså.

Gammel 29-11-10, 10:00   #8
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Det ble støvletter - og almost black strømper. Altfor kaldt til sko!

Gammel 29-11-10, 13:10   #9
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Håper du koste deg i den fine kjolen din da!

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 13:23   #10
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Såklart

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.