Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gode spisesteder/restauranter i Stavanger

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-09, 19:44   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Gode spisesteder/restauranter i Stavanger

Skal spise middag i Stavanger neste uke. Nå er det lenge siden jeg var ute og spiste der. NB Sørensens Dampskibsexped. og Craig's kjøkken har jeg vært før. Jeg trenger anbefalinger, og skriv gjerne hva slags kjøkken det er.

Gammel 09-06-09, 19:45   #2
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gode spisesteder/restauranter i Stavanger

Aner ikke hvor i Stavanger, men god italiensk mat hadde de
:hjelpsom:

Gammel 09-06-09, 19:48   #3
Fluke

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Indisk? I såfall er den indiske veldig bra.
Jeg drømmer for tiden om en biff fra BigHorne Steak House, men det er vel kjedemat.
Harry Pepper har god mat.

Gammel 09-06-09, 20:00   #4
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Indisk? I såfall er den indiske veldig bra.
Jeg drømmer for tiden om en biff fra BigHorne Steak House, men det er vel kjedemat.
Harry Pepper har god mat.

Vet du hva den indiske heter? Elsker indisk mat!!

Gammel 09-06-09, 20:03   #5
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det India Tandori mon tro? Jeg husker ikke helt.

Gammel 09-06-09, 20:08   #6
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Restaurant Mexico ved Skagenkaien har god mat.

Gammel 09-06-09, 20:35   #7
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg var på Tango på champagnelunsj tidligere i vår. Klassisk internasjonalt gourmetkjøkken. Ganske dyrt for lunsj, men veldig godt. God champis og excellent service.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 20:38   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du er ute etter en gourmet-restaurant i stjerneklassen som er kjent internasjonalt, bør du sjekke ut Jans mat & vinhus. Jeg har ikke vært der selv, det koster visst skjorta og jeg spiser jo veldig lite om gangen så det er nok ikke vits for meg. Men jeg hører veldig mye skryt.

Gammel 09-06-09, 20:40   #9
Elin

Elin sin avatar

Standard

Gourmet blir litt for "fint" i det ærend vi er der. Vi skal bare skravle, flørte, drikke god vin og spise god mat

Gammel 09-06-09, 20:45   #10
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Vet du hva den indiske heter? Elsker indisk mat!!

Den desidert beste er Mogul India i Verksgaten.

God mat også på India Tandoori, men sur betjening og dyrere mat.

Hva slags mat er du ute etter? Det er en utrolig koselig, liten intim restaurant i Salvågergaten som heter Amici. Det er nesten som å være i Roma og prøv for all del ders ostetallerken!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 20:46   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Restaurant Mexico ved Skagenkaien har god mat.

Uff, nei, den er dårlig.

Gammel 09-06-09, 20:47   #12
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Gourmet blir litt for "fint" i det ærend vi er der. Vi skal bare skravle, flørte, drikke god vin og spise god mat

Aha! Amici!

Gammel 09-06-09, 20:47   #13
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvis du er ute etter en gourmet-restaurant i stjerneklassen som er kjent internasjonalt, bør du sjekke ut Jans mat & vinhus. Jeg har ikke vært der selv, det koster visst skjorta og jeg spiser jo veldig lite om gangen så det er nok ikke vits for meg. Men jeg hører veldig mye skryt.

Jans.
Åååå, savner den tiden da man gikk ukentlig der.

Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 20:52   #14
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Uff, nei, den er dårlig.

Så du mener jeg har dårlig smak???

Gammel 09-06-09, 20:54   #15
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Nei, men den var mye bedre før. På 90-tallet. Eventuelt var jeg mindre kresen da.. Jeg har blitt skuffet hver gang de siste årene, og jeg synes den er en helt middelmådig meksikansk restaurant nå.

Gammel 09-06-09, 21:00   #16
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Nei, men den var mye bedre før. På 90-tallet. Eventuelt var jeg mindre kresen da.. Jeg har blitt skuffet hver gang de siste årene, og jeg synes den er en helt middelmådig meksikansk restaurant nå.

Vi har ikke vært der på flere år, så det kan hende det har forandret seg ja.

Gammel 09-06-09, 21:01   #17
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Mikado, eksisterer den enda? Du sitter på bord og så står kokken i midten og lager maten.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 21:02   #18
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

http://www.oregano.no/restauranter/stavanger/mikado/

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 21:07   #19
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

India Tandoori, yummi. Og på Matmagasinet har jeg vært og spist kjempegod tapas. Liten restarant like ved Radisson hotellet på Løkkeveien.
Sting har de også god mat.

Gammel 09-06-09, 21:39   #20
Elin

Elin sin avatar

Standard

Noen som har vært på (Nye) Ristorante La Piazza?

Hva slags mat serverer Amici? Leste at det er mer en vin-bar som serverer litt mat i tillegg til viin og kaffe.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.