Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Beholde disse?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-10, 20:52   #1
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Beholde disse?

På vei til Ikea idag, stakk jeg innom XXL (og kjørte hjem rett etter xxl, for det ble dyrt nok...), kjøpte disse fra Merrell, med 30 dagers returmuligheter. Det er 6 kalde her idag, og jeg husker fjorårets kalde vestlandsvinter med gru. Så hva synes vi damer, er disse fjonge til vinteren? Tror ikke de er vanntett, men når det er vått er det da heller ikke så kaldt..

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 20:54   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beholde disse?

Jeg liker dem, og hvis du impregnerer så tåler de litt fukt også.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 20:57   #3
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg liker dem, og hvis du impregnerer så tåler de litt fukt også.

Løsningsorientert, det liker vi

Gammel 23-11-10, 21:01   #4
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Om de er fjonge eller ikke spiller liten rolle så lenge de holder tottelottene varme når det er kaldt.
Hilsen meg som har kjøp noen veldig lite pene, men kjempevarme støvler etter å nesten gått med frostskader år etter år på beina.

Gammel 23-11-10, 21:03   #5
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Fjonge er vel ikke riktig ord, men synes de var tøffe.

Jeg har flyttet inn i mine Mukluks for vinteren. Det er utrolig deilig å være god og varm på beina selv når man kjenner at det pisker i ansiktet av kulda. Og de er ikke fjonge de heller, men tøffe.

Gammel 23-11-10, 21:06   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De ser da helt fine ut som vintersko? Så fjonge blir jo sånne sko aldri, men de der var i hvertfall ikke verre enn snittet. Jeg går i mine sorelsko nå, kunne ikke tenke meg noe tynnere.

Men er du så i tvil? Liker du dem egentlig ikke? I såfall bør du returnere dem og kjøpe noen andre du faktisk liker.

Gammel 23-11-10, 21:07   #7
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Kule!
Hva koster disse, kunne tenkt meg noe lignende.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 21:09   #8
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg likte dei i alle fall, for det som det er verdt

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 21:10   #9
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Standard

Jeg tviler bare litt siden det faktisk var et uhyggelig kjapt impulskjøp (likeråtenkemegom).
Jeg har brukt dem litt inne nå ikveld, og de er fantastisk gode å gå med!
De kostet ca. 1350,-

Tenåringen kom hjem nå, og syntes de var megakule, og nice, og alt hva ungdommen nå til dags sier.

Så jeg er ikke langt unna "beholde".

Gammel 23-11-10, 21:10   #10
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har dem, og kan skrive under på at de er veldig gode når det er kaldt her i Bergen. Synes de er litt for firkanta foran på foten for å være fjonge, men kule og behagelige er de hvertfall! Går an å bruke både på vei til jobben og til basing i snøen med ungene. Hvis det er veldig vått eller regner bruker jeg Ilse.

Gammel 23-11-10, 21:11   #11
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg likte de.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 21:12   #12
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg har dem, og kan skrive under på at de er veldig gode når det er kaldt her i Bergen. Synes de er litt for firkanta foran på foten for å være fjonge, men kule og behagelige er de hvertfall! Går an å bruke både på vei til jobben og til basing i snøen med ungene. Hvis det er veldig vått eller regner bruker jeg Ilse.

Done! Det blir "beholde"

Nei, fjonge er de definitivt ikke, men det bryr ikke føttene mine seg om nå.

Gammel 23-11-10, 23:05   #13
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Beholde. Så kan du også benytte muligheten til å kjøpe fjonge, varme sko i tillegg.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 23:07   #14
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Kule!

Gammel 24-11-10, 08:36   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De var veldig fine til sånne sko å være.

Gammel 24-11-10, 08:57   #16
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har noe liknende fra Sorell, og de er i hvertfall jeg kjempefornøyde med.

Gammel 24-11-10, 09:01   #17
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

De var veldig fine til sånne sko å være.

Finere enn Sorelskoene mine i alle fall. Og sikkert lettere på foten også.

Gammel 24-11-10, 10:25   #18
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Standard

9 kalde på morgenen idag, så de ble tatt ibruk på vei til jobb, fantastisk gode å gå med, og varm og deilig. Fornøyd

Gammel 24-11-10, 10:49   #19
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Bra, jeg tror gode varme vintersko er et kjøp man ikke angrer. Jeg har lovprist mine Timberlandstøvletter i tankene hver dag i det siste. Det føles så utrolig deilig å være god og varm på bena.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:20.