|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() KalendergavetipsetrådJeg vil gjerne ha tips til hva jeg kan legge i pakkekalenderen til min jente på 4 og gutt på 2. Sistnevnte er det vanskeligste, synes jeg. Tar gjerne imot tips til større ting som kan deles opp og fordeles over flere dager også!
Sist redigert av Bluen : 08-11-10 kl 14:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: KalendergavetipsetrådTidligere har jeg kjøpt:
![]() |
![]() |
#3 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: KalendergavetipsetrådStoresøster (8) samler på viskelær for øyeblikket og storebror (6) på fotballkort, så det kan jeg bruke på mange dager. Begge trenger flere truser/boxere, så det kan også handles inn. Ellers blir det litt godterier på lørdagene, og noen dager blir det aktiviteter.
![]() |
#4 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Kalendergavetipsetråd
Dette kommer jeg til å gå for. Kanskje en fargeblyant annenhver dag, og et ark
![]() |
#5 |
intro
|
Ja, det var en god idé. Min settekasse henger fortsatt på pikerommet, tror jeg. Kanskje jeg skulle få ånden over meg og male den?
![]() |
![]() |
#7 |
ctrl+z
|
![]() Sv: KalendergavetipsetrådHar dere badekar, så er jo det en glitrende greie. Små figurer som blir kluter f.eks, badesalt og morsomme badefigurer. Puslespill går det mye i for minste her, genialt å kunne fordele det over mange dager.
![]() |
#9 |
Ekvilist
|
![]() Sv: KalendergavetipsetrådHer må jeg følge med!
![]() |
#11 |
geskjeftig
|
![]() Sv: KalendergavetipsetrådToåringen får:
![]() |
#12 |
Drømmer
|
![]() Sv: KalendergavetipsetrådSmå biler, de finne softe i pakker med 5 stk som kan deles opp. Sist redigert av Chablis : 08-11-10 kl 21:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KalendergavetipsetrådI år blir det ett stort legosett slik at han kan bygge litt for hver dag. Som politi eller brannstasjon eller lignende. Så får det stå på ett bestemt sted og bygge litt hver dag! Håper det faller i smak.
![]() |
#14 |
bits and pieces
|
Vi delte opp legosett i fjor og det var veldig poppis i allefall, men ikke så stort som du tenker.
![]() |
![]() |
#15 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KalendergavetipsetrådHer blir det diverse pjus (truser, hårstrikker, ring, klistremerker, prompepute, godis på lørdager). Fant endel ok på Søstrene Grene.
![]() |
#16 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: KalendergavetipsetrådPokéballer
![]() |
#17 |
intro
|
![]() Sv: KalendergavetipsetrådJeg har nå gjort et større raid på Obs - var innom der i forbindelse med Pierre Robert-salg. Fant en pakke med 6 teletubbiefigurer til Ivar, og en hel drøss med ting til Liv: Helly Kitty-dokkeservise (bare 69 kroner), lita dokke med litt klær og utstyr, perlebrett, perlekoffert til å lage smykker. Alt dette kan deles opp over flere dager, så da er det faktisk ikke så veldig lenge før hennes kalender er ferdigkjøpt.
![]() |
![]() |
#18 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: KalendergavetipsetrådStorebror fikk et stort brettpuslespill da han var nyslått 2-åring. Jeg lurer jammen på å pakke inn det samme til husets snart 3-åring, enda han vet at det finnes.
![]() |
#19 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: KalendergavetipsetrådÅrets adventskalender for storebror inneholder flere Mariofigurer kjøpt på e-bay, magneter med Lynet, noen klistremerker, et skateboardsmykke fra Lindex og noen boxere. Lillesøster får i all hovedsak tøymat fra IKEA delt opp. Og noen smykker og armbånd. Og klistremerker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KalendergavetipsetrådÅrets kalender blir på deling mellom de to på 5 og 2,5. Jeg har kjøpt julekrybbe og de tre vise menn i Playmo. Ikke særlig estetisk, men jeg er rimelig sikker på at det kommer til å falle i smak. Tanken er en sak hver dag som de kan sette på plass i krybben - og sannsynligheten er ganske stor for at den blir gjenbrukt i kalenderen neste år. I tillegg får de litt godis på lørdagene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|