Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Støttegruppen for noen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-10, 09:19   #1
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Støttegruppen for noen

Jeg ler så jeg griner av Støttegruppe for kvinner som sliter med uønsket atferd ved egen omsorg:

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Gammel 11-11-10, 09:20   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støttegruppen for noen

Ja, den var fin.

Gammel 11-11-10, 09:25   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er dette kampanjen bare kødd, eller tar de gutta ting veldig på kornet her?

Jeg skjønte i hvertfall ikke bæret av de filmene.

Gammel 11-11-10, 09:25   #4
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg tror jeg dauer..

De der filmene er jo så typisk de som går på tv på helligdager som ingen skjønner noe av..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 09:34   #5
noen
This is normal!

noen sin avatar

noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Er dette kampanjen bare kødd, eller tar de gutta ting veldig på kornet her?

Bare tull og fantastisk morsomt.

Gammel 11-11-10, 09:36   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt det bare var tull, for jeg var virkelig bekymra et øyeblikk. Ja, for et eller annet sted i byråkratiens verden vil jeg tro at det er noen som er gal nok til å lage slike ulne kampanjer, med like ulne filmer.

Gammel 11-11-10, 09:50   #7
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Jeg så disse på tv i forrige uke. Utrolig morsomme!

Gammel 11-11-10, 10:00   #8
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

De har en gruppe på facebook også. Jeg har flere venner som støtter den kampanjen, men kunne ikke for alt i verden skjønne hva dette skulle handle om. "Kvinner som sliter med uønsket adferd i egen omsorg" liksom. Nå skjønner jeg jo at det bare var jeg som var litt treg.... igjen.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 10:41   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for oppklaring. Jeg har lurt følt på hva denne gruppen "kvinner som sliter med uønsket adferd i egen omsorg" var for noe. En del av FB-vennene mine som har meldt seg inn i gruppa tror jeg slett ikke at skjønner spøken.

Gammel 11-11-10, 10:49   #10
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Takk for oppklaring. Jeg har lurt følt på hva denne gruppen "kvinner som sliter med uønsket adferd i egen omsorg" var for noe. En del av FB-vennene mine som har meldt seg inn i gruppa tror jeg slett ikke at skjønner spøken.

Nei, det tror jeg du har rett i.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 10:57   #11
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Det gjør det jo ekstra morsomt.

Gammel 11-11-10, 11:01   #12
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Og hva er poenget da? Hva er denne gruppens "agenda"? Inn med teskje, please. Jeg har også sett noen venner bli medlem av den gruppen og aner ikke hva det er. Kan ikke åpne You Tube filmen, sitter i åpent landskap og FB er vi sperret ute fra her.

Men på FP kan jeg være!

Gammel 11-11-10, 11:05   #13
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det betyr ingen verdens ting, Bille. Det er Harald Eia og Bård Tufte Johansen som har laget noen kampanjefilmer med dypt og gripende innhold for å bevisstgjøre folket om den vanskelige situasjonen til kvinner som sliter med uønsket atferd i egen omsorg. Det er en parodi på alle de merkelige kampanjefilmene som går på tv i påsken og romjulen.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 11:09   #14
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Det betyr ingen verdens ting, Bille. Det er Harald Eia og Bård Tufte Johansen som har laget noen kampanjefilmer med dypt og gripende innhold for å bevisstgjøre folket om den vanskelige situasjonen til kvinner som sliter med uønsket atferd i egen omsorg. Det er en parodi på alle de merkelige kampanjefilmene som går på tv i påsken og romjulen.

Mer "oppklaring" fra Facebookgruppen:

Sitat:

Dette er en støttegruppe i regi av Helsedirektoratet for kvinner som sliter med uønsket atferd ved egen omsorg, et problem som rammer 9 av 14 norske kvinner i dag (tallene gjelder ikke for kvinner i varig omsorg eller i fravær av atferd). Disse trenger all den hjelp og støtte som de kan få, inkludert denne støttegruppen. Inviter dine venner.

Gammel 11-11-10, 11:24   #15
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men der var vel Raske menn før dem?

Støttegruppen for oss som er lam fra livet og opp, for oss som mangler dybdesyn, for oss med utlagt arm. Sikkert flere også.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 11:29   #16
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Men der var vel Raske menn før dem?

Støttegruppen for oss som er lam fra livet og opp, for oss som mangler dybdesyn, for oss med utlagt arm. Sikkert flere også.

Det vet jeg ikke noe om, men de støttegruppene kunne jo vært (og er sikkert) ekte støttegrupper, så ejg skjønner ikke helt hva som var morsomt med det, i så fall. (Bortsett fra "lam fra livet og opp", og de som mangler dybdesyn har kanskje ikke så store problemer at de trenger støttegrupper, men folk med utlagt tarm har definitiv nytte av støttegrupper i alle fall nettforum o.l.). Poenget her var et disse kvinnene som liter med problemer med uønsket atferd.. er en helt meningsløs gruppe i utgangpunktet.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 11:31   #17
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Utrolig bra.

Gammel 11-11-10, 11:33   #18
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Det vet jeg ikke noe om, men de støttegruppene kunne jo vært (og er sikkert) ekte støttegrupper, så ejg skjønner ikke helt hva som var morsomt med det, i så fall. (Bortsett fra "lam fra livet og opp", og de som mangler dybdesyn har kanskje ikke så store problemer at de trenger støttegrupper, men folk med utlagt tarm har definitiv nytte av støttegrupper i alle fall nettforum o.l.). Poenget her var et disse kvinnene som liter med problemer med uønsket atferd.. er en helt meningsløs gruppe i utgangpunktet.

Utlagt arm. Folk med utlagt tarm har god nytte av støttegrupper, helt enig.

Gammel 11-11-10, 11:38   #19
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Knallbra!

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 11:50   #20
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Poenget her var et disse kvinnene som liter med problemer med uønsket atferd.. er en helt meningsløs gruppe i utgangpunktet.

Jepp. Det er helt umulig gå finne ut hva dette handler om. Det er masse ord, men null mening.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.