|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() mp3-spiller som passer til trening, ikke for dyr og ikke Apple-produsertJeg trenger ny spiller. Jeg vet ikke helt om jeg trives med Apple-produkter, så jeg tenkte å prøve noe annet nå.
![]() |
#2 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: mp3-spiller som passer til trening, ikke for dyr og ikke Apple-produsertCreative Zen-serien er fin til treningsbruk. Tydelig skjerm, god navigeringsknapp. Koster ikke så mye heller. Min er snart 4 år, men er ikke i salg lenger. Men denne nyere modellen ser også bra ut.
![]() |
#3 |
Textrovert
|
![]() Sv: mp3-spiller som passer til trening, ikke for dyr og ikke Apple-produsertBåde jeg og mannen har hatt Creative Zen, og mannen mener at det er det merket jeg bør kjøpe meg. Men spillerne ser så store ut. Er de det? iPod shuffle var det bare å legge i lomma eller i bh-en (!) uten at den var til bry, men hva gjør man med større spillere under trening da?
![]() |
#4 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: mp3-spiller som passer til trening, ikke for dyr og ikke Apple-produsertJeg ville ikke ha kjøpt en så stor spiller, eller en spiller med skjerm i det hele tatt, hvis den stort sett bare skal skal brukes til trening i «shuffle»-modus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Textrovert
|
![]() Sv: mp3-spiller som passer til trening, ikke for dyr og ikke Apple-produsert
Jovisst er den fin, men jeg foretrekker spillere som faktisk virker: http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=103942
![]() |
#7 |
...we have cookies
|
![]() Sv: mp3-spiller som passer til trening, ikke for dyr og ikke Apple-produsertJeg har en Cretive Zen X-Fi, og den er bare å legge i bh-en mens jeg trener. Jeg gjør det i alle fall - mulig det går greit for meg siden jeg ikke har all verdens å fylle i den bh-en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: mp3-spiller som passer til trening, ikke for dyr og ikke Apple-produsertMin lille zen er ikke stor, den er knapt 8*4 cm, og en halvcm tykk... Kan ikke skrytepå meg å ha brukt den så mye under trening, men den funker i alle fall finfint til mitt bruk. Fikk den i julegave av mannen for et par år siden, brukt en del på trilleturer (men jeg triller pent og pyntelig, jeg jogger ikke med vogn)
![]() |
#9 |
Rockesøster
|
![]() Sv: mp3-spiller som passer til trening, ikke for dyr og ikke Apple-produsertJeg er også appleskeptisk og har en som likner denne, bare forrige generasjon |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: mp3-spiller som passer til trening, ikke for dyr og ikke Apple-produsert*følger med her* |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: mp3-spiller som passer til trening, ikke for dyr og ikke Apple-produsertJeg ville hatt en Sony-variant hvis jeg absolutt skulle ha et uApple-produkt. De er fine å se på (selv om de ser ut som kopier av gammel nano). Og har fine farger. Og Sony hodetelefoner går jo milevis uttapå dritten som følger med Apples.
![]() |
![]() |
|
|