Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

mp3-spiller som passer til trening, ikke for dyr og ikke Apple-produsert

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-10, 10:34   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

mp3-spiller som passer til trening, ikke for dyr og ikke Apple-produsert

Jeg trenger ny spiller. Jeg vet ikke helt om jeg trives med Apple-produkter, så jeg tenkte å prøve noe annet nå.

Jeg bruker spilleren primært til trening, jeg er ikke avhengig av fænsi oppsett, da jeg stort sett alltid velger shuffle/random, men spilleren må være relativt liten og tåle å bli brukt til trening. Og den bør helst være i et ok prissjikt.

Noen forslag?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 12:41   #2
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: mp3-spiller som passer til trening, ikke for dyr og ikke Apple-produsert

Creative Zen-serien er fin til treningsbruk. Tydelig skjerm, god navigeringsknapp. Koster ikke så mye heller. Min er snart 4 år, men er ikke i salg lenger. Men denne nyere modellen ser også bra ut.

Gammel 05-11-10, 12:59   #3
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Både jeg og mannen har hatt Creative Zen, og mannen mener at det er det merket jeg bør kjøpe meg. Men spillerne ser så store ut. Er de det? iPod shuffle var det bare å legge i lomma eller i bh-en (!) uten at den var til bry, men hva gjør man med større spillere under trening da?

Gammel 05-11-10, 13:04   #4
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville ikke ha kjøpt en så stor spiller, eller en spiller med skjerm i det hele tatt, hvis den stort sett bare skal skal brukes til trening i «shuffle»-modus.

Hvis du ikke vil ha en iPod Shuffle (enda så fin den er!), ville jeg heller ha kjøpt en av de billige iPod-shuffle kopiene fra Denver. (Og nei, jeg hverken har, eller planlegger å skaffe meg, noen erfaring med den).

«Just get an iPod anyway!»

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 13:05   #5
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sandisk har gode spillere, og de er relativt små.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 13:09   #6
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av «noen», her.

Hvis du ikke vil ha en iPod Shuffle (enda så fin den er!)

Jovisst er den fin, men jeg foretrekker spillere som faktisk virker: http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=103942

Gammel 05-11-10, 15:01   #7
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har en Cretive Zen X-Fi, og den er bare å legge i bh-en mens jeg trener. Jeg gjør det i alle fall - mulig det går greit for meg siden jeg ikke har all verdens å fylle i den bh-en.
Veldig fornøyd med spilleren.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 15:17   #8
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Min lille zen er ikke stor, den er knapt 8*4 cm, og en halvcm tykk... Kan ikke skrytepå meg å ha brukt den så mye under trening, men den funker i alle fall finfint til mitt bruk. Fikk den i julegave av mannen for et par år siden, brukt en del på trilleturer (men jeg triller pent og pyntelig, jeg jogger ikke med vogn)

Gammel 05-11-10, 21:53   #9
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også appleskeptisk og har en som likner denne, bare forrige generasjon
http://www.sony.no/product/nws-s-ser...TechnicalSpecs

Er superfornøyd med den

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 21:49   #10
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

*følger med her*

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 22:13   #11
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville hatt en Sony-variant hvis jeg absolutt skulle ha et uApple-produkt. De er fine å se på (selv om de ser ut som kopier av gammel nano). Og har fine farger. Og Sony hodetelefoner går jo milevis uttapå dritten som følger med Apples.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 22:22   #12
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker bare min enkle Nokia-mobil, jeg, det fungerer helt supert. :fra steinalderen:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:17.