|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Dere som har tatt Fame-bilderJentene mine skal ta Famebilder i morgen, gjennom bhg til minstemor.
![]() |
#2 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som har tatt Fame-bilder....Jeg liker det enkle best ...
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som har tatt Fame-bilder ...Jeg fotograferer selv i studio og synes det fint at man har med noe skift. Så man kan prøve litt forskjellig, bedre med for mye enn for lite. I tillegg kan det jo hende de har noen ting de bruker under fotograferingen og da er det jo fint at klærne matcher litt med settingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Dere som har tatt Fame-bilder ...Vi hadde på klare farger - og lillebror hadde mønster på sin genser, mens storebror hadde ensfarget. - Sømmen på storebrors genser var dog samme farge som kanten på lillebrors body..Synes det ble veldig bra på bildene iallefall.
Min signatur ™ Sist redigert av Che : 21-10-10 kl 18:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Dere som har tatt Fame-bilder ...De flekkene kan lett redigeres vekk egentlig, men det er kanskje for seint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Dere som har tatt Fame-bilder ...Styr i alle fall unna hvite overdeler, det hadde vi på det som selvfølgelig ble de beste bildene totalt sett, så jeg går rundt og ser på bilder hvor ansiktsfargen ikke stemmer helt.
![]() |
#7 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som har tatt Fame-bilder ...Bauche: Det der er ikke for mye mønster ... Akkurat passe, faktisk.
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Dere som har tatt Fame-bilder ...
Neida - vi scannet de og fjernet flekker (samt vannkopparr) i PS - før vi fikset dette på lerret.
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
De skal ta bilde på torsdag igjen nå - da vurderer jeg "emilskjorter" på begge to. Hvit med blå stiper til storebror og ensfarget blå til lillebror. Ellers blir det røde gensere - må bare se til at rødfargene matcher.
![]() |
#10 |
Sønnen min i emilskjorte |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
maler
|
Takk for titten! Likte veldig godt det øverste bildet der, fantastisk fint og artig med gitaren.
![]() |
#12 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Dere som har tatt Fame-bilderHan har kanskje arvet " er ikke du broren til"-genet fra meg. Sykt mange tror nemlig at jeg er "søstra til". Han har ikke gått på turn iallefall. (Men søskenbarnet hans går - men han er 9)
![]() |
#13 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som har tatt Fame-bilderTakk for fine tips, og fine bilder!
![]() |
#14 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som har tatt Fame-bilderJeg så noen fine bilder i vinduet til Fame en gang hvor alle hadde t-skjorter med ulike pastellfarger. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|