|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Trenger tips! Gave til foredragsholderJeg må finne på noe å gi en foredragsholder som kommer tilreisende. Det passer ikke med alkohol, og heller ikke blomster siden hun skal reise med fly. Er det noen som har et superbra tips til ålreit gave? Pris kanskje ca 300 kr? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips! Gave til foredragsholderNoe som har noe med bedriften deres å gjøre? En bok?
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips! Gave til foredragsholderEt lite kunstverk, et bilde eller noe fra en lokal kunstner? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips! Gave til foredragsholderBoksjekk? I min jobb gir vi ofte boksjekker, og jeg synes også det er en hyggelig ting å få når jeg selv holder foredrag.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Trenger tips! Gave til foredragsholderEn wishbox for eksempel? Du kan velge om det skal være i kategoriene kunst og kultur, skjønnhet og velvære eller sport og spenning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Trenger tips! Gave til foredragsholderEr det en utenlandsk foredragsholder? Hva med noe som er typisk norsk? Bok om norge? Laks? Selbuvotter?
![]() |
#9 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips! Gave til foredragsholderJeg blir veldig glad over å ikke få noe bedriftsrelatert når jeg er ute. Hva skal jeg med en bok om kommunen, en cd der attraksjonene presenteres eller oskrekk, enda en "lærerkopp" med skolenavnet trykket på? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips! Gave til foredragsholderSynes gajamor hadde et godt forslag, jeg - eller kanskje dette gavekortet fra Redd Barna? Jeg var på en konferanse for ikke så lenge siden hvor alle foredragsholderne fikk sånne, og det var veldig populært der, i hvert fall.
![]() |
|
|