|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Beste strø i bur til marsvin o.l.Vi har marsvin, og nå har husverten klaget på lukt i et par mnd. Jeg skifter på burene hver uke og vasker og styrer på men hun klager likevel og vil vel egentlig ha dyrene ut av huset.
![]() |
#2 |
wizzzard
|
![]() Sv: Beste strø i bur til marsvin o.l.Kan ingenting om marsvin, men går ut i fra at dei tåler resirkulert papir? Eg brukte mest Yesterdays News, eller Back-2-nature då eg hadde burdyr, desse fungerte best på lukt.
![]() |
#4 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste strø i bur til marsvin o.l.Du kan dressere marsvin til å gå i ei dokasse i buret med sånn klumesand i. Det gjør hamsteret vårt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
|
![]() Sv: Beste strø i bur til marsvin o.l.Jøss. Vi har to som løper rundt på sagflis i et digert bur (140x70 cm), og selv om jeg ikke skifter på 14 dager, så lukter det fint lite. (Pleier dog bytte på det oftere |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Sv: Beste strø i bur til marsvin o.l.
Ja det begynner å bli helt ufattelig mye mas nå. Hun sier det lukter n e d til henne, hun bor i etasjen under meg. Og at gjester bemerker lukten, og at det sikkert har "satt" seg i huset for alltid osv. Føler at hun tenker at jeg bor i det møkkahølet eller noe i den dur. Hun vil helst ha de ut, ja.
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: Beste strø i bur til marsvin o.l.Stinker det hos dere da??? Høres helt teit ut spør du meg. Jeg hadde vært fristet til å dra en spansk en, og si at dere hadde gitt de bort. Se om hun fortsatt klager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste strø i bur til marsvin o.l.Hvordan kan hun vite at det er marsvinene som stinker da? Vi hadde en gang en død mus i veggen og det stinket lenge og i perioder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste strø i bur til marsvin o.l.Nei det kan ikke lukte dit ned når du er så nøye med renholdet. Si til henne at hun sikkert har døde mus i veggene |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
![]() Sv: Beste strø i bur til marsvin o.l.Jeg sa det med mus, faktisk. Hun sa at det kunne det ikke være, nei. Det var samme lukt som hos oss.
![]() |
|
|