|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Din beste ostekake?Jeg har en hel haug av philadelfia stående i kjøleskapet. Og lurer derfor hva din beste ostekakeoppskrift er?? Kan være rå og bakt det spiller ingen rolle |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: din beste ostekake?Jeg har egentlig tre favoritter jeg ikke helt klarer å velge mellom, så da kan du få alle tre, hehe. To av dem skal stekes, mens den siste er fromasjbasert. Men det er ikke denne vanlige med lettrømme og sitrongelé, denne inneholder hele 2 bokser Creme Fraiche og er utrolig deilig i konsistensen, mye mer kremete og mektig og fantastisk enn den vanlige varianten, den MÅ du prøve.
![]() |
#3 |
Off the map.
|
![]() Sv: din beste ostekake?Jeg hadde en oppskrift på en veldig god bakt, men har mistet den. Men fra husken så ligner den veldig på den som heter New York Cheesecake fra Det Søte Liv
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: din beste ostekake?
Når du har alle oppskriftene nedover, høyreklikker du på den aktuelle oppskriften og velger "åpne i ny fane" (evt. ny side, samme det), så får du opp kun den oppskriften og link til den i vinduet.
![]() |
#6 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: din beste ostekake?
![]() |
#7 |
På vei
![]() Sv: din beste ostekake?Et alternativ er gulrotkake med masse ostekrem på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: din beste ostekake?Ja, creme fraiche ostekaken Iset linker til fra Det Søte Liv er gooood!
![]() |
#9 |
Epikur
|
![]() Sv: Din beste ostekake?Du kan jo forsøke Cream Cheese Brownies.
![]() |
#10 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din beste ostekake?*abb* |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Din beste ostekake?Jeg har en kake som er utrolig god - får alltid veldig skryt av den. Skal få lagt inn oppskrift senere i dag, men den lages med Kornmo kjeks til bunn, hvilket jeg har skjønt at det ikke er så mange som bruker ...kanskje det gjør hele forskjellen!?
![]() |
|
|