Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-10, 21:50   #1
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?

Hos meg er det klart rom for forbedring, spesielt med tanke på at jeg tiltrekkes voldsomt av fine kjoler i butikkene. Skapet mitt inneholder også etterhvert endel fine kjoler og skjørt, så det er ikke der problemet er.

Men om morgenen, når det er halvkjipt vær, jeg står der og skal til barnehagen med snuppa, gå tur med hunden osv, er det veldig ofte at jeans, topp og cardigan vinner. Jeg liker dessuten ikke å gå i strømpebukser, selv om ull gjør at det blir litt mindre klamt og ekkelt.

Noen tips til hvordan jeg skal klare å skjerpe meg litt? I kveld har jeg lagt fram klær til i morgen, og da er det såre enkelt.

Gammel 04-10-10, 21:51   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?

Er det noen man bør være flink til, altså?

Gammel 04-10-10, 21:51   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig flink til å gå i kjoler, men ikke skjørt. Jeg har nesten ingen bukser, så det er kanskje derfor.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 21:52   #4
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Jeg har blitt flinkere etter at jeg hermet etter Nessie og kjøpte meg fleecekjoler fra T&T. Det ble min inngangsport til kjoler og skjørt, med tights og støvletter.
Sommerkjoler har jeg ikke fått til helt enda.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 21:53   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går mye i skjørt og kjoler, men de er av den svært hverdagslige typen, så jeg føler meg ikke så pyntet egentlig.

Hvis man har et litt nøytralt skjørt så kan man piffe det opp med forskjellige strømpebukser og sko til for å skape litt variasjon, og da trenger ikke garderoben være så stor.

Gammel 04-10-10, 21:53   #6
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempeflink, faktisk.

Gammel 04-10-10, 21:53   #7
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei jeg er elendig
Men skulle ønske jeg var flinkere

Gammel 04-10-10, 21:54   #8
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Er man flink når man bruker kjoler? I så fall- hurra, endelig noe jeg er god på!
Men det viktigste uansett hva slags antrekk man foretrekker er vel å bruke litt tid på å tenke det ut, så man ikke står foran klesskapet og river av seg håret fordi "man ikke har noe å ha på seg". Min mann rister bare oppgitt på hodet og mumler noe om å ikke se skogen for bare trær, mens jeg dytter alt jeg febrilsk har dratt ut og forkastet inn igjen i et allerede overfylt skap. Og ved forrige opptelling tror jeg at jeg hadde rundt 40 kjoler.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 21:55   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har ingen bukser, så jeg bruker bare kjoler og skjørt, men om jeg er flink vet jeg sannelig ikke.

Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 21:56   #10
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vet ikke om jeg vil kalle meg flink, men ja; jeg liker å gå i kjole og skjørt. Det blir lite kjole nå som jeg ammer, og da føles det som om jeg "mister" 2/3 av garderoben min... Strikkekjoler er en høst/vinterfavoritt.

Gammel 04-10-10, 21:56   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

40 kjoler hørtes veldig fint ut, det vil jeg ha og. Hvor finner man så mange fine kjoler?
Ellers bruker jeg kjole/skjørt hver fredag, det er pyntedag på jobben. Ellers ikke så mye i jobbsammenheng, men pynter meg med det så ofte jeg har sjansen.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 21:56   #12
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Jeg eier stort sett bare kjoler, noen få skjørt. Jeg bruker stort sett vide kjoler, og det er SÅ behagelig. Magen kan bare slenge fritt.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 21:57   #13
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes myke hverdagskjoler er like behagelige å gå i som pysj, så ja, jeg vil si at jeg er realtivt flink. Dessuten er kjoler praktisk, siden det bare er å vippe en over hodet og vips så er man påkledd, og det er mye lettere for meg å finne kjoler som passer enn bukser. Stramme jeans er mye mer ukomfortabelt enn kjole, men fordelen er jo at man kan gå i behagelige sko til.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 21:58   #14
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

JEG synes folk som går i skjørt og kjoler tett og stadig er flinke, fordi jeg ikke gjør det så ofte selv. Det kan faktisk hende at det går månedsvis mellom hver gang, men i det siste har jeg kanskje hatt på meg kjole et par ganger pr. måned?

Jeg liker kjoler bedre enn skjørt, for det er lettere å forholde seg til. Anledningen til at jeg startet denne tråden, er at jeg har kjøpt to kjoler de siste månedene, og et skjørt, og i morgen blir første gang jeg bruker kjolen jeg kjøpte i juni.

Gammel 04-10-10, 21:58   #15
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er ikke flink til å bruke verken skjørt eller kjoler.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 21:59   #16
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

For tiden går jeg bare i Reebok Easytone-skoene mine, og de ser teite ut til kjoler og skjørt. Men nåer snøen kommer og støvlettene skal på, kommer jeg til å bruke skjørter igjen.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 21:59   #17
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ser skikkelig gravid ut i kjoler, så nei, det bruker jeg ikke ofte. Før brukte jeg masse kjoler og skjørt, men da veide jeg 20 kg mindre enn nå.

Gammel 04-10-10, 22:00   #18
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Hos meg er det klart rom for forbedring, spesielt med tanke på at jeg tiltrekkes voldsomt av fine kjoler i butikkene. Skapet mitt inneholder også etterhvert endel fine kjoler og skjørt, så det er ikke der problemet er.
Men om morgenen, når det er halvkjipt vær, jeg står der og skal til barnehagen med snuppa, gå tur med hunden osv, er det veldig ofte at jeans, topp og cardigan vinner. Jeg liker dessuten ikke å gå i strømpebukser, selv om ull gjør at det blir litt mindre klamt og ekkelt.
Noen tips til hvordan jeg skal klare å skjerpe meg litt? I kveld har jeg lagt fram klær til i morgen, og da er det såre enkelt.

Kjenner meg igjen i dette! Jeg er veldig glad i kjoler, men det blir fort til at jeg velger det samme gamle, dvs ganske kjedelig bukse og genser. Tidlig om morgenen er jeg svært sjelden i humør til å "pynte" meg, nemlig. Å legge frem alt helt klart og kanskje gå for litt nøytrale greier i starten er kanskje en idé. :noterer:

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 22:00   #19
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er flink til å velge det jeg liker, det er ofte ikke skjørt.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 22:01   #20
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flink til skjørt. Dessverre kler jeg ikke så godt kjole lenger etter siste graviditet. Magen ødelegger de fleste kjolene jeg prøver.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.